افتتاح ۸۵ پروژه همزمان با هفته دولت در قم

استاندار قم از بهره‌برداری ۸۵ پروژه همزمان با هفته دولت در بخش‌های مختلف با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی برای بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر در استان خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افتتاح ۸۵ پروژه همزمان با هفته دولت در قم
شناسه : 40166 | انتشار : ۰۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در سخنانی با تسلیت ایام سوگ و عزای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار کرد: در این هفته ۸۵ پروژه در بخش های مختلف زیربنایی، صنعتی و عمرانی در قم افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات طرح‌های افتتاحی هفته دولت در استان قم، تصریح کرد: ۵۷ مورد از مجموع این پروژه‌ها با اعتباری نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان مربوط به سه بخش مهم صنعتی، زیربنایی و کشاورزی است.

استاندار قم افزود: همچنین ۱۱ پروژه عمران شهری با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد تومان و ۱۰ پروژه آموزشی و آموزش عالی، عناوین دیگر طرح‌های آماده افتتاح استان را در هفته دولت امسال تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها در شرایط بسیار سخت مالی ناشی از تحریم های دشمن و بحران کرونا به مرحله اجرا در آمده اند از زحمات دستگاه‌های مجری این طرح ها قدردانی کرد و گفت: خدمت رسانی به مردم و فراهم کردن زمینه و بستر لازم برای توسعه و بالندگی نظام جزء اولویت‌های اصلی و راهبردی مسئولان است و در هیچ شرایطی متوقف نمی‌شود.

سرمست، هفته دولت را فرصت مناسبی برای انعکاس خدمات نظام و امیدبخشی در جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی استان باید با بهره مندی از این فرصت، عملکرد خود را به شکل مطلوب و شایسته‌ای اطلاع رسانی کنند.

وی، رونق فضای کسب‌وکار و تولید و اشتغال را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری سال‌های اخیر استان برشمرد و یادآور شد: با رصد دقیق و مستمر، اتخاذ تمهیدات راهگشا و برنامه ریزی‌های عملیاتی، شاهد موفقیت‌های نسبی خوبی در زمینه رفع موانع و مشکلات و ایجاد گشایش های بیشتر در حوزه تولید و اشتغال بویژه احیای واحدهای راکد هستیم.

استاندار قم همچنین با اشاره به تدابیر و تلاش های استان برای مدیریت مؤثر بحران کرونا تصریح کرد: به مدد الهی و در سایه انسجام، همدلی و همکاری جمعی، استان قم یکی از استان های موفق کشور در عرصه مقابله با کرونا محسوب می شود و امیدوارم با تداوم این همکاری ها بتوانیم موج پنجم این بیماری را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

نوشته های مشابه
مدیر ارتباطات مردمی شهرداری قم معارفه شد
برگزاری اردوهای بازدید از سایت پسماند البرز قم
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.