ممنوعیت دسته‌روی هیئت‌های عزاداری در قم

استاندار قم گفت: طی ابلاغیه‌ای که صادر شد مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد و دسته‌روی و برگزاری عزاداری در فضای بسته ممنوع است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ممنوعیت دسته‌روی هیئت‌های عزاداری در قم
شناسه : 39804 | انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، بهرام سرمست ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از فردا ساعت ۱۲ تا جمعه ۵ شهریور ممنوعیت تردد خودرو‌ها اعمال می‌شود و همه مجوز‌های صادرشده عبور در این مدت باطل است.

وی افزود: بر اساس ابلاغیه‌ای که صورت گرفته، دسته‌روی در قم ممنوع است و عزاداری‌ها نیز در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت خواهد گرفت، در این جلسه مقرر شد در صورت تعطیلی، برای جبران خسارت‌هایی که به مشاغل واردشده، تصمیم‌هایی اتخاذ شود.

استاندار قم بیان کرد: منع ترددها بین استانی خواهد بود، نقطه شروع و پایان آن نیز در ایام پیش رو و قبل از تعطیلی‌های تاسوعا و عاشورا دقیقاً مشخص خواهد شد.

سرمست عنوان کرد: ظرفیت حمل‌ونقل عمومی یک‌سوم خواهد بود و خودروهای شخصی منع تردد دارند و در صورت تردد ۲۰ میلیون ریال جریمه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا برای کنترل موج پنجم بیماری کرونا مقرر شد از روز دوشنبه ۲۵ تا شنبه ۳۰ مرداد تعطیل عمومی باشد، بر اساس پیشنهادات ارائه‌شده در این جلسه مقرر شد مشاغلی که مجبور به تعطیلی در این شش روز هستند جبران خسارت شوند.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
توسعه هوشمندسازی ترافیکی در پردیسان
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.