سراسر وجود علی سلیمانی لبریز از عشق به اهل‌بیت(ع) بود/ تا لحظه آخر به مذهب و انقلاب متعهد ماند

کوروش زارعی از هنرمندان شناخته شده تئاتر قم و مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با اشاره به تدین و تعهد زنده‌یاد علی سلیمانی به مذهب و انقلاب، گفت: هرگاه در حین فعالیت‌های هنری‌اش صدای اذان را می‌شنید کار را رها کرده و به نماز می‌ایستاد؛ باورهای دینی و مذهبی‌اش خط قرمز زندگی‌اش بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سراسر وجود علی سلیمانی لبریز از عشق به اهل‌بیت(ع) بود/ تا لحظه آخر به مذهب و انقلاب متعهد ماند
شناسه : 39777 | انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، کوروش زارعی از هنرمندان شناخته شده تئاتر قم و مدیر مرکز هنرهای نمایشی طی پیامی درگذشت زنده یاد علی سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون را که صبح روز پنجشنبه ۲۱ مرداد بر اثر ابتلا به کرونا چشم از جهان فرو بست، تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت زارعی چنین آمده است:

«من مات علی حب آل محمد صلی الله علیه و آله مات شهیدا

هر کس بمیرد و محبت آل محمد صلی الله علیه و آله در دلش باشد، شهید است.

برادر عزیزم هنرمند با اخلاص، علی سلیمانی، بازیگر، نویسنده و کارگردان متعهد و با اخلاق کشورمان در حین انجام وظیفه به سان مجاهدی در راه خدا دعوت حق را لبیک گفت و به محبوب پیوست.

پیامبر خدا صلی الله علیه و آله می‌فرمایند: کسی که برای [کسب روزیِ] خانواده اش زحمت بکشد و در آن راه به سوی خدا پرواز کند مانند مجاهدِ در راه خداست.

علی سلیمانی بازیگر، نویسنده و کارگردانی توانمند، متعهد، بااخلاق، انقلابی و خوش ذوق و از همکاران و دوستان خوب ما در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی بود. از ویژگی‌های علی سلیمانی تدین و تعهد او به مذهب و انقلاب بود که تا آخرین لحظه دست از آرمان خود برنداشت. سرتاسر وجودش لبریز از محبت اهل‌بیت علیهم السلام بود. بارها تقاضا کرد که در سوریه و اجرای نمایش مذهبی با گروه ما همراه شود. وقتی می‌پرسیدم که در چه کاری می‌خواهی گروه را یاری کنی تو که زبان عربی بلد نیستی که بازی کنی، پاسخ می‌داد: من حاضرم جاروکش خدمتگزاران حضرت زینب سلام الله علیها باشم و صحنه شمارا جارو کنم و بقیه اش دیگر مهم نیست و قرار بود در سفر امسال شرایط حضور ایشان را فراهم کنیم و همسفر باشیم.

این مرد بزرگ در حین فعالیت‌های هنری‌اش هنگامی که صدای اذان را می‌شنید کار را رها کرده و به نماز می‌ایستاد. علی سلیمانی باورهای دینی و مذهبی‌اش خط قرمزهای زندگی‌اش بود و در این مورد با هیچ کسی رودربایستی نداشت. در فتنه‌ها و غوغاهای دشمنان، دست از آرمان‌ها و اعتقاداتش برنداشت و با صلابت و شجاعت، پای دین و انقلاب ماند و پیمان خود را نشکست.

اینجانب این ضایعه و رحلت شهادت گونه‌اش را به خانواده محترم ایشان و جامعه هنری و تمام علاقه‌مندانش تسلیت عرض کرده و از خداوند برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

علی جان روحت شاد و در بهشت برین با محمد و آل محمد علیهم السلام محشور باد.»

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.