مسیر ویژه دوچرخه در بلوار امام موسی صدر احداث می‌شود

مدیر منطقه سه شهرداری قم از پیش‌بینی مسیرهای دوچرخه‌ در بلوار امام موسی صدر خبر داد و گفت: در این بلوار با توجه به وجود بوستان‌های شهید بنیادی و پاکبان امکان بسیار خوبی برای تردد دوچرخه‌ها فراهم می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مسیر ویژه دوچرخه در بلوار امام موسی صدر احداث می‌شود
شناسه : 39722 | انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد روحانی با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری منطقه سه برای ارتقای سرانه‌های فرهنگی ورزشی منطقه، اظهار داشت: شهرداری همکاری بسیار خوبی برای احداث کتابخانه مرکزی شهر داشته است.

به گفته وی، در سال‌های اخیر شاهد توسعه مراکز علمی و حوزوی در سطح منطقه شامل حوزه علمیه خواهران واقع در بلوار شهید بهشتی و مدرسه علمیه علوی واقع در خیابان امام خمینی(ره) نیز بوده‌ایم.

مدیر منطقه سه شهرداری قم ادامه داد: در زمینه ارتقای سرانه ورزشی در سطح منطقه نیز با توجه به گستردگی این بخش، علاوه بر ایجاد فضاهای ورزشی در بوستان شهید بنیادی، فدک و لاله، سالن‌های سرپوشیده از تعداد دو سالن به سه سالن افزایش‌یافته است.

وی، توجه به بازسازی زمین‌های روباز ورزشی را موردتوجه قرار داد و افزود: نسبت به احیا و بازسازی زمین چمن مصنوعی واقع در بوستان شهید شیرازی و بوستان شهید بنیادی نیز اقدامات قابل‌توجهی صورت پذیرفته است.

روحانی با تأکید بر اینکه در سطح منطقه، سه مجموعه ورزشی در بوستان لاله، بوستان شهید شیرازی و بوستان امام حسن(ع) وجود دارد، گفت: دسترسی اهالی به‌ویژه جوانان و بانوان در کمترین زمان و فاصله مهیاست.

وی با اشاره به توسعه سراهای محله در سطح منطقه یادآور شد: شهرداری منطقه با همکاری سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری برای ایجاد سراهای محله در محلات تلاش کرده که موجب استفاده حداکثری جوانان و همچنین توسعه در امر معاش برای بانوان بی‌سرپرست یا افراد کم‌توان شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم ادامه داد: عملیات اجرایی مجتمع ورزشی و آب‌درمانی این منطقه از سال ۱۳۹۹ در بوستان پاکبان با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان توسط سازمان توسعه و عمران شهرداری آغازشده که آن‌ هم به سرانه فرهنگی و ورزشی منطقه می‌افزاید.

وی اضافه کرد: در منطقه جلسات مستمر با ائمه جماعات و معتمدین محلات داریم و تا حد امکان حمایت‌های مالی و معنوی در راستای بهسازی مساجد، اعطای مجوز تجاری رایگان، تقویت امکانات تفریحی و ورزشی مساجد و… صورت گرفته است.

روحانی از پیش‌بینی مسیر ویژه دوچرخه در بلوار امام موسی صدر خبر داد و افزود: در این بلوار با توجه به وجود بوستان‌های شهید بنیادی و پاکبان امکان بسیار خوبی برای تردد دوچرخه‌ها فراهم می‌شود و امیدواریم این طرح اجرا شود و مورد استقبال قرار گیرد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.