طرح «اشک وصال» در قم اجرا می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: طرح «اشک وصال» همزمان با ماه محرم در قالب برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی در قم برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
طرح «اشک وصال» در قم اجرا می‌شود
شناسه : 39692 | انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالقاسم مقیمی اظهار کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم بر اساس سنت همه ساله خود برنامه‌های متنوعی با عنوان طرح «اشک وصال» با مشارکت دیگر نهادهای استانی جهت بزرگداشت ایام حزن و اندوه ماه محرم در سطح شهر اجرا می‌کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، بخشی از برنامه‌های اجرایی این طرح را مورد اشاره قرار داد و گفت: ویژه برنامه حسینیه سیار «اشک وصال» شامل برگزاری برنامه‌هایی نظیر مداحی، ذکر مصیبت و برگزاری تعزیه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جوار مساجد می‌شود.

وی افزود: برنامه کاروان ایثار نیز با برپایی مجالس روضه در جوار منازل خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

مقیمی تاکید کرد: استقرار مشاور و گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر در بوستان‌های شهری در این ایام به ویژه در دهه اول محرم که مصادف با دهه امر به معروف و نهی از منکر است با همکاری گروه‌های جهادی اجرا خواهد شد.

وی، پایبندی به شیوه نامه‌های بهداشتی را اولویت برنامه‌های ماه محرم دانست و گفت: برنامه‌های این طرح با رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم بیان کرد: برپایی نمایشگاه امر به معروف و نهی از منکر شامل عکس نوشته، وصیت نامه شهدای گرانقدر استان قم با موضوع نماز و امر به معروف و نهی از منکر در دهه اول محرم نیز از مجموعه اقدامات این طرح است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.