تجلیل حوزه هنری از خبرنگاران فعال حوزه فرهنگ و هنر قم

حوزه هنری قم هم‌زمان با «روز خبرنگار» از خبرنگاران فعال حوزه فرهنگ و هنر استان قم تجلیل کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تجلیل حوزه هنری از خبرنگاران فعال حوزه فرهنگ و هنر قم
شناسه : 39606 | انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، هم‌زمان با روز خبرنگار و با حضور رئیس حوزه هنری استان قم از خبرنگاران فعال در عرصه فرهنگ و هنر استان قم تجلیل شد.

در این نشست صمیمی از «محمد مهدی عنایت‌پور» خبرنگار و مدیر مسئول پایگاه خبری «شهر ۲۰» در حوزه رسانه‌های فرهنگی و هنری، از «امیر حسامی‌نژاد» مسئول کانال خبری «خبر فوری قم» در حوزه رسانه‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی، از «یونس عزیزی» خبرنگار خبرگزاری ایبنا در حوزه‌ کتاب و از «فاطمه آقامحمدی» خبرنگار صداوسیمای مرکز قم در بخش رسانه‌های دیداری با اهدای لوح، تقدیر شد.

در ابتدای این نشست هم که با توجه به محدودیت‌های ناشی از گسترش ویروس کرونا با حضور تعداد محدودی برگزار شد، محمد علی روزبهانی رئیس حوزه هنری قم ضمن تشکر از حاضران برای همراهی با هنرمندان استان و حوزه هنری قم در طول سال گذشته،‌ گفت: دست نیازمان را به سمت اصحاب رسانه دراز می‌کنیم چرا که عرصه‌ فرهنگ و هنر نیازمند کار و فعالیت مستمر دستگاه‌های فرهنگی‌ و مطالبه‌گری اصحاب رسانه است.

وی افزود: حتی انتقاد هم در مسیر رشد است و دستگاه‌ها و مدیران فرهنگی برای رفع مشکل‌ها‌ و نقص‌ها، همیشه نیازمند نگاه ریزبین و نقادانه‌ی خبرنگاران هستند.

رئیس حوزه هنری قم در ادامه گفت: گسترش فعالیت‌های حوزه هنری در عرصه استانی، ملی و بین‌المللی با همان لحن و لهجه‌ای که از آن سراغ دارید، نیازمند توجه رسانه است و بخشی از برنامه‌های حوزه هنری تا وقتی در رسانه مورد توجه قرار نگیرد و منعکس نشود به ثمر نمی‌نشیند. بنده تلاشم این است که با بررسی فعالیت‌های پیشین، جهشی در برنامه‌های خوب و موفق حوزه هنری قم اتفاق بیفتد.

روزبهانی خاطرنشان کرد: امیدوارم نگاه ریزبین شما و موضع پر سر و صدا و جریان‌سازتان بتواند حوزه هنری را در مسیر رو به رشدش پیش ببرد. البته که ما هم باید مدام به عقبه و فعالیت‌های خود نگاه بیندازیم و آن را نقدانه بررسی کنیم تا همواره در مسیر درست گام برداریم.

وی در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءلله نگاه غیرانتفاعی حوزه هنری به بحث آموزش و پرورش هنر بتواند به اقشار کم درآمد جامعه کمک کند تا به حوزه فعالیت‌های فرهنگ و هنر وارد و در این مسیر شکوفا و موفق شوند و جامعه هنری از بخشی مهمی از استعدادهای جامعه محروم نماند.

در ادامه نیز محمد غفاری معاون فرهنگی هنری حوزه هنری قم، محمد مهدی بهمنی مسئول روابط عمومی این حوزه و خبرنگاران حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه پرداختند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.