رئیس شورای شهر قم «اسلامی» شد

رئیس و اعضای هیئت رئیسه اولین سال فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهر قم معرفی شدند و ترکیب روئسا و اعضای کمیسیون‌ها نیز مشخص شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رئیس شورای شهر قم «اسلامی» شد
شناسه : 39532 | انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، در انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم، حسین اسلامی با ۸ رأی به‌عنوان رئیس ششمین دوره شورای قم انتخاب شد و حسن مالکی‌نژاد نامزد دیگر این سمت ۵ رای کسب کرد.

همچنین محمود مسگری با کسب ۷ رای به‌عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم انتخاب شد و حسین صابری نامزد دیگر ۶ رای را از آن خود کرد.

نرجس نیازمند و ماشاءالله سعادتمند نیز به ترتیب با ۸ و ۷ رأی به‌عنوان منشی اول و دوم شورای اسلامی شهر منتخب شدند.

محسن محرری نیز با کسب ۸ رأی به‌عنوان سخنگوی شورای شهر قم انتخاب شد و مصطفی مولایی کاندید دیگر این سمت موفق به دریافت ۵ رأی شد.

همچنین رئیس و اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر قم مشخص شدند و بر این اساس، روح‌الله امراللهی، سید محمد حسن دهناد، سید مجتبی سبحانی، علی مالکی‌نژاد و معصومه آمره به عضویت کمیسیون حمل و نقل و عمران درآمدند که دهناد به عنوان رئیس کمیسیون و امراللهی به عنوان تایب رئیس معرفی شدند. 

حسین صابری، مصطفی ملایی، محسن محرری، علی مالکی‌نژاد، سید محمد حسن دهناد، نرجس نیازمند و محمود مسگری به عنوان اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه‌گذاری معرفی شدند که صابری و محرری به‌ترتیب رئیس و نایب رئیس این کمیسیون شدند.

همچنین روح‌الله امراللهی، سید محمد حسن دهناد، محمود مسگری، محسن محرری، حسین اسلامی، نرجس نیازمند و ماشاءالله سعادتمند در کمیسیون شهرسازی و معماری حضور خواهند داشت که بر اساس رأی‌گیری اعضای این کمیسیون، امراللهی به عنوان رئیس و محرری به عنوان نایب رئیس شناخته شدند.  

حسین صابری، محسن محرری، حسین اسلامی، مصطفی ملایی و ماشاءالله سعادتمند به عنوان اعضای کمیسیون حقوقی و نظارت معرفی شدند که با رأی اعضا، محرری رئیس و اسلامی نایب رئیس شد. 

همچنین معصومه آمره، مرتضی استقامت، نرجس نیازمند، مصطفی ملایی و مجتبی سبحانی، پنج عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی خواهند بود که ملایی به عنوان رئیس و آمره به عنوان نایب رئیس معرفی شدند.

سید مجتبی سبحانی، معصومه آمره، مرتضی استقامت، مصطفی ملایی، محمود مسگری، علی مالکی نژاد و حسین صابری به عنوان اعضای کمیسیون خدمات شهری، زائرین و محیط زیست شناخته شدند که سبحانی به عنوان رئیس و آمره به عنوان نایب رئیس این کمیسیون شناخته شدند.

بر این اساس، ملایی، امراللهی، صابری، سبحانی، محرری و دهناد نیز به عنوان نمایندگان شورای شهر در کمیسیون ماده ۱۰۰ معرفی شدند. 

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.