افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا ویژه فرهنگیان در قم

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم از افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا ویژه فرهنگیان و دو مرکز واکسیناسیون تجمیعی در منطقه پردیسان و نیروگاه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا ویژه فرهنگیان در قم
شناسه : 39415 | انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، سیامک محبی در آیین افتتاحیه دو مرکز جدید تجمیعی واکسیناسیون کرونا در استان قم، اظهار کرد: با توجه به اعلام گروه های شغلی و سنی جدید و نیاز استان قم و جلوگیری از ازدحام جمعیت، این دو مرکز به مراکز واکسیناسیون استان اضافه شد.

وی تصریح کرد: در راستای خدمت رسانی بیشتر سعی داریم در روزهای آینده مراکزی دیگر را در سطح استان قم دایر کنیم تا از لحاظ دسترسی جغرافیای در تمامی مناطق قم مراکز تجمیعی داشته باشیم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم خاطر نشان کرد: از امروز مرکز پردیسان واقع در خیابان ۲۲ بهمن ورزشگاه شهید نامجو و مرکز سید معصوم واقع در نیروگاه آماده خدمت رسانی به عموم همشهریان عزیز هستند.

محبی همچنین با اشاره به آغاز به کار مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا ویژه فرهنگیان قم، گفت: در راستای ارتقای سلامت فرهنگیان و بسترسازی برای شروع سال تحصیلی پیش‌رو، مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا ویژه فرهنگیان استان قم از امروز یکشنبه ۱۰ مردادماه آغاز به کار کرد.

وی افزود: این مرکز با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان قم در ۴ لاین ترریق از امروز شروع به کار کرده و انتظار می رود با استقبال فرهنگیان، روند تزریق واکسن در این گروه شغلی ۱۴ روز به طول انجامد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: این مرکز واقع در میدان روح الله جنب دبیرستان امام صادق(ع)، ورزشگاه شهید امجدی تجهیز شده است.

محبی یادآور شد: فرهنگیان ناحیه دو با بیش از سه هزار نفر پرسنل، اعم از نیروهای رسمی و آزاد شاغل در مدارس غیر دولتی و نیروهای حق التدریس به این مرکز فراخوانده می شوند.

وی خاطرنشان کرد: واکسن بصورت روزانه توسط مرکز بهداشت استان قم بر اساس نوبت‌های اعلام شده در اختیار این مرکز قرار می گیرد و عوامل اجرایی، خدماتی و واکسیناتورها در این مرکز در دو نوبت صبح و عصر به فرهنگیان ارائه خدمات خواهند داد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.