ترویج مفاهیم مدیریت پسماند در فضای مجازی

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با تأکید بر ترویج برنامه‌های آموزش شهروندی در شبکه‌های اجتماعی، از تولید کلیپ‌های یک‌دقیقه‌ای با عنوان «بازگشت» برای فرهنگ‌سازی حوزه پسماند خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ترویج مفاهیم مدیریت پسماند در فضای مجازی
شناسه : 39329 | انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان اینکه امروزه بیشتر افراد جامعه اوقات خود را در فضای مجازی سپری می‌کنند، گفت: به دلیل تأثیرگذاری این رسانه‌ها، بخشی از برنامه‌های آموزش شهروندی در فضای مجازی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش‌های شهروندی در حوزه‌های فرهنگی و پروژه‌های شهرداری از مباحث مهم در امر اطلاع‌رسانی است، افزود: مفاهیم فرهنگ شهروندی باید در قالب‌های مختلف و برای تمام سنین و گروه‌های هدف تهیه شود.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم خاطرنشان کرد: در مباحث فرهنگ شهروندی، ساخت مجموعه‌های آموزشی کوتاه که بتواند نکته‌ها و مسائل ضروری را به شهروندان انتقال دهد، موردتوجه قرار دارد.

وی با اشاره به تولید مجموعه کلیپ‌های کوتاه «من همیار بازیافتم» در سال گذشته و انتشار در شبکه‌های اجتماعی گفت: ساخت این مجموعه به‌صورت کلیپ‌های کوتاه و به همراه آموزش مفاهیم مدیریت پسماند بود که مورد استقبال قرار گرفت.

میرابراهیمی ادامه داد: در سال جاری ساخت مجموعه «بازگشت» با هدف معرفی پروژه‌های اجرایی سازمان و اهداف و لزوم آن موردتوجه قرارگرفته است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.