اجرای هفت هزار مترمربع پیاده‌روسازی در منطقه ۵ قم

مدیر منطقه پنج شهرداری قم از اجرای هفت هزار مترمربع بهسازی پیاده‌رو در این منطقه طی ۵ سال گذشته خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای هفت هزار مترمربع پیاده‌روسازی در منطقه ۵ قم
شناسه : 38784 | انتشار : ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در زمینه پیاده‌روسازی، اظهار کرد: از سال ۱۳۹۵ پیاده‌روسازی در سطح منطقه ۵ آغاز شد که در این سال خیابان‌های قدس و کلهری به طول ۹۰۰ و ۲۰۰۰ مترمربع با هزینه ۲۲۰ میلیون تومانی انجام شد.

وی با بیان اینکه در سال ۹۶ خیابان آذر به طول ۸۰۰ مترمربع و با هزینه ۲۰۰ میلیون تومانی به انجام رسید، ابراز کرد: ادامه پیاده‌روسازی بلوار دل آذر در سال ۹۷ به طول ۴۰۰ مترمربع انجام شد.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با تأکید بر اینکه تکمیل پیاده‌روسازی خیابان‌های کلهری و آذر به طول حدود یک کیلومتر در سال ۹۸ با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان انجام پذیرفت، افزود: در سال ۹۹ نیز ۵۰۰ مترمربع طول پیاده‌رو بلوار کبیری با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی به سرانجام رسید.

وی ادامه داد: اطراف مسجد مقدس جمکران از پاساژ نیمه شعبان تا درب ورودی پارکینگ شماره چهار، در سال ۹۹ باغچه‌بندی با هزینه حدود ۵۰۰ میلیون تومانی صورت گرفته است.

اقبالیان، خیابان کلهری را یکی از قطب‌های صنعتی منطقه دانست و یادآور شد: در پیاده‌رو خیابان کلهری دیگر اجازه ورود ماشین داده نمی‌شود و برای ممانعت از ورود خودروها تدابیری اندیشیده شده که این امر به زیباسازی شهری کمک زیادی می‌کند.

وی، رقم اجرای پیاده‌روسازی در سطح منطقه در ۶ سال گذشته را سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ذکر کرد و گفت: کل خیابان کلهری حدود ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع ، خیابان قدس ۱۵۰۰ مترمربع و خیابان دل آذر نیز ۳۰۰۰ مترمربع پیاده‌روسازی شده است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.