تلاش برای بازگشت کودکان به کانون پرورش فکری/ بوستان‌ها برای حضور کودکان امن‌ شود

مدیرکل کانون پرورش فکری استان قم با تأکید بر اینکه باید برای بازگشت فرزندان‌مان به کانون تلاش کنیم، گفت: شهرداری قم نهضت امن‌سازی پارک‌ها را برای حضور کودکان و نوجوانان در دستور کار قرار دهد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تلاش برای بازگشت کودکان به کانون پرورش فکری/ بوستان‌ها برای حضور کودکان امن‌ شود
شناسه : 38714 | انتشار : ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، حامد حجتی در شورای فرهنگی کانون پرورش فکری قم با تأکید بر اینکه حلقه مفقوده کانون، اعضا هستند و باید برای بازگشت فرزندانمان به کانون پرورش فکری تلاش کنیم، گفت: نهادهای فرهنگی لازم است در رویدادهای حوزه کودکان و نوجوانان هم‌افزایی بیشتری داشته باشند تا کودکان و نوجوانان از آسیب کمتری برخوردار شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان قم گفت: کانون درواقع نهاد تخصصی فعالیت در حوزه کودکان و نوجوانان است که می‌تواند محور تلاش‌های خالصانه تمام نهادهای فرهنگی در استان باشد. راهبری تمرکز در فعالیت‌ها را از مدیران ارشد استان درخواست کنیم و شوراهای بالادستی استان نسبت به این اتفاق اهتمام جدی داشته باشند.

حجتی ادامه داد: از شهردار محترم می‌خواهیم با دستور اکید نسبت به ایمن‌سازی پارک‌ها و بوستان‌های استان، نهضت امن‌سازی پارک‌ها را برای حضور کودکان و نوجوانان در دستور کار قرار دهد.

وی گفت: درصورتی‌که فضاهای عمومی در استان امن شوند و از آسیب‌های اجتماعی لطمه نبیند، نهادهایی که به‌صورت تخصصی در موضوع کودک و نوجوان فعالیت می‌کنند می‌توانند فراگیرتر و تأثیرگذارتر حاضر شوند.

مدیر کانون پرورش فکری استان قم خاطرنشان کرد: فعالیت‌های عمومی کانون با محوریت کتاب شکل می‌گیرد و این یعنی گره زدن ذهن بچه‌ها با کتاب که امن‌ترین راه فعالیت فرهنگی و هنری است.

وی افزود: استان قم می‌تواند با هم‌افزایی نهادهای تخصصی حوزه کودک و نوجوان به الگوی تراز فعالیت عمومی در حوزه کودک و نوجوانان تبدیل شود.

همچنین در این نشست سید امیر طباطبایی معاون فرهنگی و اجرایی کانون پرورش فکری قم، مسئولان مراکز ده‌گانه کانون در قم، کارشناسان محتوایی و مربیان کانون پرورش فکری استان قم به بیان طرح و نظرات خود پرداختند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.