سرانه فضای سبز ۲۵ مترمربعی در پردیسان

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با بیان اینکه این منطقه از بیشترین فضای سبز شهری برخوردار است، گفت: امروز سرانه فضای سبز منطقه ۸ به بیش از ۲۵ مترمربع به ازای هر نفر رسیده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سرانه فضای سبز ۲۵ مترمربعی در پردیسان
شناسه : 38430 | انتشار : ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی با اشاره به توسعه سرانه فضای سبز در منطقه پردیسان، اظهار داشت: امروز منطقه ۸ شهرداری قم از بیشترین فضای سبز شهری برخوردار است.

وی، یکی از ویژگی‌های مسکن مهر در پردیسان را طراحی محله محوری دانست و افزود: در ۸ محله مسکن مهر پردیسان بوستان و کاربری‌های مهم ازجمله مسجد، نانوایی و فروشگاه طراحی‌شده و امروز بوستان‌های این محلات جزء بوستان‌های شاخص شهر قم است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم از اجرایی شدن بوستان‌های ۸ محله پردیسان به‌جز محله ۶ خبر داد و تصریح کرد: بوستان‌های محلات مسکن مهر پردیسان به‌جز محله ۶ که اداره راه و شهرسازی با متصرفین اختلاف‌هایی دارد تکمیل یا در حال تکمیل است و امروز سرانه فضای سبز منطقه ۸ به بیش از ۲۵ مترمربع به ازای هر نفر رسیده است.

وی با اشاره به مطالبه به‌حق شهروندان برای رفع مشکلات بوستان محله ۶، خاطرنشان کرد: امروز ۲۸ بوستان منطقه‌ای و ۳ بوستان فرامنطقه‌ای کیفیت زندگی را منطقه پردیسان بسیار ارتقاء داده و امیدواریم به‌زودی مشکلات بوستان محله ۶ نیز رفع شود.

رمضانی همچنین بوستان بانوان محله پردیسان را نیز فرصتی برای بانوان ساکن در این منطقه دانست و ابراز کرد: این بوستان نیز مانند سایر بوستان‌ها از امکاناتی از قبیل سرویس بهداشتی، محوطه بازی کودکان، رینگ دوچرخه‌سواری، کمپلکس تندرستی، ساختمان بوفه، مدیریت و انبار برخوردار است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.