سرانه فضای سبز ۲۵ مترمربعی در پردیسان

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با بیان اینکه این منطقه از بیشترین فضای سبز شهری برخوردار است، گفت: امروز سرانه فضای سبز منطقه ۸ به بیش از ۲۵ مترمربع به ازای هر نفر رسیده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سرانه فضای سبز ۲۵ مترمربعی در پردیسان
شناسه : 38430 | انتشار : ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی با اشاره به توسعه سرانه فضای سبز در منطقه پردیسان، اظهار داشت: امروز منطقه ۸ شهرداری قم از بیشترین فضای سبز شهری برخوردار است.

وی، یکی از ویژگی‌های مسکن مهر در پردیسان را طراحی محله محوری دانست و افزود: در ۸ محله مسکن مهر پردیسان بوستان و کاربری‌های مهم ازجمله مسجد، نانوایی و فروشگاه طراحی‌شده و امروز بوستان‌های این محلات جزء بوستان‌های شاخص شهر قم است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم از اجرایی شدن بوستان‌های ۸ محله پردیسان به‌جز محله ۶ خبر داد و تصریح کرد: بوستان‌های محلات مسکن مهر پردیسان به‌جز محله ۶ که اداره راه و شهرسازی با متصرفین اختلاف‌هایی دارد تکمیل یا در حال تکمیل است و امروز سرانه فضای سبز منطقه ۸ به بیش از ۲۵ مترمربع به ازای هر نفر رسیده است.

وی با اشاره به مطالبه به‌حق شهروندان برای رفع مشکلات بوستان محله ۶، خاطرنشان کرد: امروز ۲۸ بوستان منطقه‌ای و ۳ بوستان فرامنطقه‌ای کیفیت زندگی را منطقه پردیسان بسیار ارتقاء داده و امیدواریم به‌زودی مشکلات بوستان محله ۶ نیز رفع شود.

رمضانی همچنین بوستان بانوان محله پردیسان را نیز فرصتی برای بانوان ساکن در این منطقه دانست و ابراز کرد: این بوستان نیز مانند سایر بوستان‌ها از امکاناتی از قبیل سرویس بهداشتی، محوطه بازی کودکان، رینگ دوچرخه‌سواری، کمپلکس تندرستی، ساختمان بوفه، مدیریت و انبار برخوردار است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.