مردم قم منتظر افتتاح پروژه‌های بر زمین مانده‌ هستند

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان اینکه مدیران به دنبال تشویق‌های روزمره و تکبیر و درود فرستادن‌ها نباشند، گفت: مدیران شهر سعی کنند پروژه‌هایی که شروع می‌شود با مطالعه باشد؛ برخی کارها روی زمین‌مانده و مردم انتظار دارند سریعتر به سرانجام برسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مردم قم منتظر افتتاح پروژه‌های بر زمین مانده‌ هستند
شناسه : 37912 | انتشار : ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح سلام و آغاز عملیات اجرایی پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی(ره)، اجرای طرح‌های شهری را یکی از کارهای خیر، سازنده و ارزشمند برای شهر مقدس قم دانست و اظهار داشت: قم در مسیر تحول یک خط راهبردی و کلان برای شهر مقدس قم به شمار می‌رود.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) ابراز کرد: پاکیزه بودن یک شهر و امنیت داشتن آن در گروه کارها، برنامه‌ها، تدابیر و مدیریتی‌هایی است که از عمق جان انجام‌شده و معنای امن بودن، پاکیزه بودن و هم معنای تحول را بداند.

وی به مقایسه شهر قم در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و تصریح کرد: در قبل از انقلاب محرومیت به معنای واقعی در قم بیداد می‌کرد، اما پس از پیروزی انقلاب شاهد اقدامات مؤثر در رفع مشکلات هستیم گرچه این محرومیت‌ها همچنان زیاد است و جای کار فراوان دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم با تأکید بر اینکه در قم نیازمند مدیران شهری متخصص، متدین و پای‌کار هستیم، گفت: بعد از انقلاب اسلامی تردیدی نداریم مدیرانی که به این شهر آمدند، خدمت کردند اما توجه به راهبردهای اساسی را نداشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در قم با ملاحظات و اقتضائاتی که داشته نیاز به مدیری با روحیه جهادی، تخصص، تعهد و پا به کار بودن داریم، برخی مدیران به خاطر ملاحظات، کارهای اساسی شهری را انجام ندادند و این در حالی بوده که کسی که مدیر است باید بداند ممکن بوده دست‌هایی در کار باشد و برای حفظ منافع خود اجازه ندهد، کار انجام شود.

وی با بیان اینکه شهرداری نیز نیاز نبوده در برخی موارد وارد شود و خودش را از کارهای اصلی باز دارد، افزود: باید مصالح و منافع قم در درازمدت موردتوجه قرار گیرد و مدیران به دنبال تشویق‌های روزمرگی و تکبیر و درود فرستادن‌ها نباشند، اگر کسی دنبال درود و زنده‌باد روزمره است به‌جایی نمی‌رسد.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: سقائیان‌نژاد به‌عنوان شهردار قم کارهای اساسی را در این شهر شروع کردند و پروژه‌هایی که افتتاح‌شده و در حال اجرا بوده در حد کلان برای این شهر مفید است.

وی خطاب به مدیران شهری قم توصیه کرد: سعی کنید کارهایی که شروع می‌شود باقی نماند، برخی کارها روی زمین‌مانده و مردم نیز حوصله نداشته و انتظار دارند به سرانجام برسد. تلاش کنید کارهایی که شروع می‌شود همراه با مطالعه باشد و روی زمین نماند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.