مردم قم منتظر افتتاح پروژه‌های بر زمین مانده‌ هستند

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان اینکه مدیران به دنبال تشویق‌های روزمره و تکبیر و درود فرستادن‌ها نباشند، گفت: مدیران شهر سعی کنند پروژه‌هایی که شروع می‌شود با مطالعه باشد؛ برخی کارها روی زمین‌مانده و مردم انتظار دارند سریعتر به سرانجام برسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مردم قم منتظر افتتاح پروژه‌های بر زمین مانده‌ هستند
شناسه : 37912 | انتشار : ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح سلام و آغاز عملیات اجرایی پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی(ره)، اجرای طرح‌های شهری را یکی از کارهای خیر، سازنده و ارزشمند برای شهر مقدس قم دانست و اظهار داشت: قم در مسیر تحول یک خط راهبردی و کلان برای شهر مقدس قم به شمار می‌رود.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) ابراز کرد: پاکیزه بودن یک شهر و امنیت داشتن آن در گروه کارها، برنامه‌ها، تدابیر و مدیریتی‌هایی است که از عمق جان انجام‌شده و معنای امن بودن، پاکیزه بودن و هم معنای تحول را بداند.

وی به مقایسه شهر قم در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و تصریح کرد: در قبل از انقلاب محرومیت به معنای واقعی در قم بیداد می‌کرد، اما پس از پیروزی انقلاب شاهد اقدامات مؤثر در رفع مشکلات هستیم گرچه این محرومیت‌ها همچنان زیاد است و جای کار فراوان دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم با تأکید بر اینکه در قم نیازمند مدیران شهری متخصص، متدین و پای‌کار هستیم، گفت: بعد از انقلاب اسلامی تردیدی نداریم مدیرانی که به این شهر آمدند، خدمت کردند اما توجه به راهبردهای اساسی را نداشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در قم با ملاحظات و اقتضائاتی که داشته نیاز به مدیری با روحیه جهادی، تخصص، تعهد و پا به کار بودن داریم، برخی مدیران به خاطر ملاحظات، کارهای اساسی شهری را انجام ندادند و این در حالی بوده که کسی که مدیر است باید بداند ممکن بوده دست‌هایی در کار باشد و برای حفظ منافع خود اجازه ندهد، کار انجام شود.

وی با بیان اینکه شهرداری نیز نیاز نبوده در برخی موارد وارد شود و خودش را از کارهای اصلی باز دارد، افزود: باید مصالح و منافع قم در درازمدت موردتوجه قرار گیرد و مدیران به دنبال تشویق‌های روزمرگی و تکبیر و درود فرستادن‌ها نباشند، اگر کسی دنبال درود و زنده‌باد روزمره است به‌جایی نمی‌رسد.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: سقائیان‌نژاد به‌عنوان شهردار قم کارهای اساسی را در این شهر شروع کردند و پروژه‌هایی که افتتاح‌شده و در حال اجرا بوده در حد کلان برای این شهر مفید است.

وی خطاب به مدیران شهری قم توصیه کرد: سعی کنید کارهایی که شروع می‌شود باقی نماند، برخی کارها روی زمین‌مانده و مردم نیز حوصله نداشته و انتظار دارند به سرانجام برسد. تلاش کنید کارهایی که شروع می‌شود همراه با مطالعه باشد و روی زمین نماند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.