تشریح آخرین جزئیات پرونده «رضوان»

دادستان قم از برگزاری مزایده ساختمان «رضوان» خبر داد و گفت: به محض اینکه خریدار ساختمان، پولی به حساب دادگستری واریز کند، ان‌شاءالله اولین مرحله واریزی وجوه مالباختگان را خواهیم داشت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تشریح آخرین جزئیات پرونده «رضوان»
شناسه : 37678 | انتشار : ۰۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حجت‌الاسلام حسن غریب در نشست خبری مسئولان قضایی استان قم که به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه در اداره‌کل دادگستری برگزار شد، درباره آخرین جزئیات پرونده پروژه «رضوان»، گفت: حکم قطعی پرونده صادر و به اجرای احکام ارسال شد و حکم در حال اجراست.

وی افزود: از آنجا که اموال مختلفی در اختیار محکوم بود، شعبه خاصی را در اجرای احکام برای این پرونده در نظر گرفتیم و دو نفر از کارمندان باتجربه اجرای احکام، روی این پرونده متمرکز هستند.

دادستان قم تأکید کرد: در حال حاضر اموال اولویت‌بندی شدند؛ در قدم اول، پروژه ساختمانی نیمه کاره در مرحله کارشناسی قرار گرفت و مرحله دوم، اطلاع رسانی و نشر آگهی انجام شد و به زودی مزایده ساختمان رضوان برگزار می‌شود.

وی افزود: به محض اینکه خریدار ساختمان، پولی به حساب دادگستری واریز کند، ان‌شاءالله اولین مرحله واریزی وجوه مالباختگان را خواهیم داشت.

غریب تأکید کرد: البته قبل از آن باید حسابرسی دقیقی صورت گیرد که مثلاً به فردی که در سال ۹۲، ۱۰ میلیون تومان برای خرید یک واحد مسکونی واریز کرده، امروز چه مبلغی باید داده شود یا کسی که سال ۹۶، ۷۰ میلیون داده است چه مبلغی واریز شود.

وی افزود: جلسه مربوط به زمین‌های محکوم پرونده هم با حضور شخص محکوم، کارشناسان ثبتی و نماینده شاکیان برگزار شد و قطعه به قطعه زمین‌ها در حال بررسی است تا اقدامات قانونی برای بالابردن ارزش افزوده زمین‌ها نیز انجام شود.

دادستان قم تصریح کرد: در مورد موضوع اموال مربوط به محکوم در دوبی، مطلبی مطرح شد و نماینده شاکیان در دفتر کار بنده با محکوم ملاقات کردند تا از متهم بپرسند چه سند و مدرکی دارد یا نوع مال سرمایه گذاری شده در دوبی چه بوده یا در کدام نقطه دوبی قرار دارد که در نهایت محکوم، هیچ جواب قانع‌کننده‌ای نداشت و خود شاکیان هم قانع شدند که این صرفا یک ادعاست.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
توسعه هوشمندسازی ترافیکی در پردیسان
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.