دختران ناجی قم تجلیل شدند

مسئول کمیته آموزش هیئت نجات غریق و غواصی استان قم از برگزاری آیین تجلیل از ناجیان غریق قم به مناسبت آغاز دهه کرامت خبر داد و گفت: در حال حاضر نزدیک به ۲ هزار ناجی غریق در هر دو بخش آقایان و بانوان دارد که از این تعداد بیش از ۷۰۰ ناجی ویژه بانوان فعالیت می‌کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دختران ناجی قم تجلیل شدند
شناسه : 37367 | انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، علی جواهری اظهار کرد: هیئت نجات غریق و غواصی استان قم در حال حاضر نزدیک به ۲ هزار ناجی غریق در هر دو بخش آقایان و بانوان دارد که از این تعداد بیش از ۷۰۰ ناجی ویژه بانوان فعالیت می‌کنند و سایر منجیان غریق در بخش آقایان فعال هستند.

مسئول کمیته آموزش هیات نجات غریق و غواصی استان قم در ادامه به برگزاری مراسم تجلیل از بانوان ناجی غریق در قم اشاره و عنوان کرد: به مناسبت آغاز دهه کرامت مصادف با میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع) و روز دختر از دختران ناجی غریق در قم تجلیل به عمل آمد.

وی با اشاره به آمادگی ناجیان غریق قم به منظور پوشش فعالیت استخرها در تابستان پیش‌رو، اضافه کرد: از روز اول خرداد ماه مجوز فعالیت استخرها در قم صادر شده و اگر شیوع ویروس کرونا فروکش کند، ناجیان غریق قم در هر بخش آقایان و بانوان آماده فعالیت در زمینه حفظ امنیت و سلامت علاقمندان به شنا در تمام استخرها هستند.

مسئول کمیته آموزش هیئت نجات غریق و غواصی استان قم افزود: ۳۲ استخر و مجموعه آبی در شهر قم مجوز فعالیت دارند که از این تعداد استخرهای نرگس در بوستان تفریحی ورزشی نرگس و استخر جامعه‌الزهرا به شنا بانوان اختصاص دارد، مابقی استخرها به طور مشترک به آقایان و بانوان علاقه‌مند شنا خدمات رسانی می‌کنند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.