رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خبر داد

افزایش ۸۲۰ صندلی فعال به ظرفیت سینمای قم/ ظرفیت فعال سینماهای قم دوبرابر شد

شهر بیست/ رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: با افتتاح پردیس سینمایی شهر آفتاب، ظرفیت صندلی های فعال استان به دوبرابر افزایش پیدا کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش ۸۲۰ صندلی فعال به ظرفیت سینمای قم/ ظرفیت فعال سینماهای قم دوبرابر شد
شناسه : 3710 | انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹   پرینت

محمد کاظم رضوانی در گفت‌وگو با «شهر بیست»، با اشاره به افتتاح فاز نخست پردیس سینمایی شهر آفتاب، اظهار کرد: سالن اصلی این مجموعه دارای ظرفیت ۴۰۰ صندلی است که با حضور مسئولان استانی در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) به بهره برداری رسید.

وی افزود: در فاز دوم پردیس سینمایی شهر آفتاب که تا پایان سال به بهره برداری می رسد، دوسالن جنبی با ظرفیت ۹۰ صندلی و یک سالن هم با ظرفیت ۴۰ صندلی به مجموعه اضافه خواهد شد.

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تصریح کرد: در مراسم افتتاح پردیس سینمایی شهر آفتاب، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر تحقق وعده خود نسبت به افزایش دو برابری ظرفیت فعال سینماهای قم در سال ۹۷ تأکید کرد.

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: با توجه به اینکه سال گذشته آقای حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم قول داده بودند ظرفیت صندلی‌های فعال سینماهای قم را دوبرابر می کنیم، با افتتاح سینما آوینه و پردیس سینمایی شهر آفتاب، این وعده محقق شد.

رضوانی با بیان اینکه مجموع ظرفیت صندلی های فعال سینماهای قم در سال گذشته، ۸۲۰ صندلی بود، تصریح کرد: در سال۹۶ سینمای ونوس با ظرفیت ۳۰۰ صندلی، سینمای تربیت با ظرفیت ۴۰۰ صندلی و سینمای آیه با ظرفیت ۱۲۰ صندلی، ظرفیت فعال سینماهای قم را تشکیل می دادند.

وی با اشاره به افزایش ۸۶۰ صندلی به ظرفیت فعال سینماهای قم، افزود: با افتتاح سینمای آوینه با ۲۲۰ صندلی و سینمای شهر آفتاب با ۶۲۰ صندلی، ظرفیت صندلی‌های فعال قم به بیش از دو برابر رسید و مجموع ظرفیت صندلی‌های فعال سینماهای قم به ۱۶۶۰ صندلی رسید.

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خاطرنشان کرد: همچنین سینمای کودک که متعلق به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم است و در شهرک پردیسان قرار دارد، با پیگیری های صورت گرفته و رفع مشکل مدیریتی این سینما و واگذاری به بخش خصوصی، با ظرفیت ۲۰۰ صندلی میزبان مردم محترم این منطقه خواهد بود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.