رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خبر داد

افزایش ۸۲۰ صندلی فعال به ظرفیت سینمای قم/ ظرفیت فعال سینماهای قم دوبرابر شد

شهر بیست/ رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: با افتتاح پردیس سینمایی شهر آفتاب، ظرفیت صندلی های فعال استان به دوبرابر افزایش پیدا کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش ۸۲۰ صندلی فعال به ظرفیت سینمای قم/ ظرفیت فعال سینماهای قم دوبرابر شد
شناسه : 3710 | انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹   پرینت

محمد کاظم رضوانی در گفت‌وگو با «شهر بیست»، با اشاره به افتتاح فاز نخست پردیس سینمایی شهر آفتاب، اظهار کرد: سالن اصلی این مجموعه دارای ظرفیت ۴۰۰ صندلی است که با حضور مسئولان استانی در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) به بهره برداری رسید.

وی افزود: در فاز دوم پردیس سینمایی شهر آفتاب که تا پایان سال به بهره برداری می رسد، دوسالن جنبی با ظرفیت ۹۰ صندلی و یک سالن هم با ظرفیت ۴۰ صندلی به مجموعه اضافه خواهد شد.

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تصریح کرد: در مراسم افتتاح پردیس سینمایی شهر آفتاب، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر تحقق وعده خود نسبت به افزایش دو برابری ظرفیت فعال سینماهای قم در سال ۹۷ تأکید کرد.

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: با توجه به اینکه سال گذشته آقای حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم قول داده بودند ظرفیت صندلی‌های فعال سینماهای قم را دوبرابر می کنیم، با افتتاح سینما آوینه و پردیس سینمایی شهر آفتاب، این وعده محقق شد.

رضوانی با بیان اینکه مجموع ظرفیت صندلی های فعال سینماهای قم در سال گذشته، ۸۲۰ صندلی بود، تصریح کرد: در سال۹۶ سینمای ونوس با ظرفیت ۳۰۰ صندلی، سینمای تربیت با ظرفیت ۴۰۰ صندلی و سینمای آیه با ظرفیت ۱۲۰ صندلی، ظرفیت فعال سینماهای قم را تشکیل می دادند.

وی با اشاره به افزایش ۸۶۰ صندلی به ظرفیت فعال سینماهای قم، افزود: با افتتاح سینمای آوینه با ۲۲۰ صندلی و سینمای شهر آفتاب با ۶۲۰ صندلی، ظرفیت صندلی‌های فعال قم به بیش از دو برابر رسید و مجموع ظرفیت صندلی‌های فعال سینماهای قم به ۱۶۶۰ صندلی رسید.

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خاطرنشان کرد: همچنین سینمای کودک که متعلق به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم است و در شهرک پردیسان قرار دارد، با پیگیری های صورت گرفته و رفع مشکل مدیریتی این سینما و واگذاری به بخش خصوصی، با ظرفیت ۲۰۰ صندلی میزبان مردم محترم این منطقه خواهد بود.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.