صدور پروانه‌ تاکسیرانی در قم غیرحضوری می‌شود

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: امسال بخشی از امور مربوط به صدور پروانه‌های تاکسیرانی و نقل و انتقالات تاکسی در قالب نرم‌افزار «همفکران» به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
صدور پروانه‌ تاکسیرانی در قم غیرحضوری می‌شود
شناسه : 36907 | انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک، تعداد دارندگان مجوز فعالیت در ناوگان حمل‌ونقل مسافر و بار درون‌شهری را بیش از ۱۷ هزار نفر دانست و افزود: صدور پروانه‌ تاکسیرانی در حال حاضر در سازمان و به‌صورت حضوری انجام‌شده که به‌زودی نحوه دریافت آن تغییر خواهد کرد و ارائه خدمات در به صورت غیرحضوری دنبال خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از واگذاری امور مربوط به صدور پروانه‌ تاکسیرانی به بخش خصوصی خبر داد و تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ بخشی از امور مربوط به صدور پروانه‌های تاکسیرانی و نقل و انتقالات تاکسی در قالب نرم‌افزار همفکران به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

وی، زمان راه‌اندازی نرم‌افزار همفکران را در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ دانست و بیان کرد: اقدامات اولیه اجرای این طرح از ابتدای سال وارد فاز عملیاتی شده و به‌زودی این طرح در قالب نرم‌افزار همفکران اجرایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با تأکید بر اهمیت ناوگان تاکسیرانی در جابه‌جایی مسافران در قم، اظهار داشت: ناوگان تاکسیرانی بعد از ناوگان اتوبوس‌رانی با جابه‌جایی بیش از ۲۱۰ هزار مسافر در روز، بیشترین سهم را در جابه‌جایی مسافر در شهر قم بر عهده دارد.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
توسعه هوشمندسازی ترافیکی در پردیسان
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.