نصب پل‌های عابر پیاده در منطقه ۴ قم

مدیر منطقه چهار شهرداری قم از آغاز عملیات اجرایی نصب پنج پل عابر پیاده با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال در این منطقه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نصب پل‌های عابر پیاده در منطقه ۴ قم
شناسه : 36674 | انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به اهمیت نصب پل‌های عابر پیاده در سطح منطقه، اظهار داشت: با توجه به مطالعات انجام‌شده و بررسی وضعیت عبور و مرور در سطح منطقه، نیازهایی جهت ایجاد پل‌های عابر پیاده احصا شد و در برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اقدامات لازم جهت نصب پنج سازه پل عابر پیاده در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم تصریح کرد: نصب پل‌های عابر پیاده سبب کاهش ترافیک در خیابان‌ها و در راستای افزایش ضریب ایمنی و تسهیل در عبور و مرور ایمن افراد است.

به گفته وی، در کنار موضوع آموزش و فرهنگ‌سازی، افزایش تجهیز و احداث پل‌های عابر پیاده در راستای تشویق شهروندان و ایجاد رغبت در شهروندان برای استفاده از آن‌ها از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌توان با به‌کارگیری آن‌ها به قانونمند کردن هرچه بیشتر شهروندان از یک سو و سویی دیگر نهادینه شدن فرهنگ استفاده از پل‌های عابر پیاده امیدوار بود.

اصفهانیان مقدم یادآور شد: اقدامات قابل‌توجهی در سطح منطقه در راستای افزایش ضریب ایمنی، تردد ایمن عابرین و خودروهای عبوری در حال انجام است و می‌توان در این زمینه به احداث تقاطع غیر همسطح نماز نیز اشاره کرد و با بهره‌برداری از آن بار ترافیکی بلوار جمهوری اسلامی و شوارع اطراف آن به‌طور چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هزینه نصب هر دستگاه پل عابر پیاده بیش از ۱۱ میلیارد ریال است، افزود: امیدواریم با اقداماتی که در سطح منطقه در حال اجراست، بتوانیم خدماتی بهتر و در شأن شهروندان، زائرین و مجاورین شهر کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه(س) ارائه کنیم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.