نصب پل‌های عابر پیاده در منطقه ۴ قم

مدیر منطقه چهار شهرداری قم از آغاز عملیات اجرایی نصب پنج پل عابر پیاده با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال در این منطقه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نصب پل‌های عابر پیاده در منطقه ۴ قم
شناسه : 36674 | انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به اهمیت نصب پل‌های عابر پیاده در سطح منطقه، اظهار داشت: با توجه به مطالعات انجام‌شده و بررسی وضعیت عبور و مرور در سطح منطقه، نیازهایی جهت ایجاد پل‌های عابر پیاده احصا شد و در برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اقدامات لازم جهت نصب پنج سازه پل عابر پیاده در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم تصریح کرد: نصب پل‌های عابر پیاده سبب کاهش ترافیک در خیابان‌ها و در راستای افزایش ضریب ایمنی و تسهیل در عبور و مرور ایمن افراد است.

به گفته وی، در کنار موضوع آموزش و فرهنگ‌سازی، افزایش تجهیز و احداث پل‌های عابر پیاده در راستای تشویق شهروندان و ایجاد رغبت در شهروندان برای استفاده از آن‌ها از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌توان با به‌کارگیری آن‌ها به قانونمند کردن هرچه بیشتر شهروندان از یک سو و سویی دیگر نهادینه شدن فرهنگ استفاده از پل‌های عابر پیاده امیدوار بود.

اصفهانیان مقدم یادآور شد: اقدامات قابل‌توجهی در سطح منطقه در راستای افزایش ضریب ایمنی، تردد ایمن عابرین و خودروهای عبوری در حال انجام است و می‌توان در این زمینه به احداث تقاطع غیر همسطح نماز نیز اشاره کرد و با بهره‌برداری از آن بار ترافیکی بلوار جمهوری اسلامی و شوارع اطراف آن به‌طور چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هزینه نصب هر دستگاه پل عابر پیاده بیش از ۱۱ میلیارد ریال است، افزود: امیدواریم با اقداماتی که در سطح منطقه در حال اجراست، بتوانیم خدماتی بهتر و در شأن شهروندان، زائرین و مجاورین شهر کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه(س) ارائه کنیم.

نوشته های مشابه
خودکفایی شهرداری قم در تولید گل و گیاه برای فضای سبز شهر
تجلیل مجمع کلانشهرهای ایران از خدمات ۲۰ ساله شهردار قم
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.