دستگیری ۱۱ سارق در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری یازده سارق خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه در طرح رعد پلیس قم خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۸ دستگاه خودرو، ۲۰ دستگاه موتورسیکلت و ۱۰ دستگاه دوچرخه سرقتی کشف شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دستگیری ۱۱ سارق در قم
شناسه : 36495 | انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهادر اسماعیلی اظهار کرد: طی ۷۲ ساعت گذشته طرح رعد پلیس، ویژه برخورد با سارقان وسایل نقلیه در سطح شهرستان قم اجرا شد.

وی افزود: این طرح که از مطالبات به حق مردم و طبق احصا جغرافیای جرم صورت گرفت، با تلاش مأموران انتظامی شهرستان و پلیس آگاهی استان ۱۱ نفر سارق خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در این رابطه ۱۸ دستگاه خودرو، ۲۰ دستگاه موتورسیکلت و ۱۰ دستگاه دوچرخه سرقتی کشف شد.

وی با اشاره به اعلام ارزش ۱۰ میلیارد ریالی اموال سرقتی از سوی کارشناسان بر لزوم استمرار این‌گونه طرح‌ها در قم تأکید کرد و افزود: افرادی که بخواهند نظم و امنیت مردم را خدشه دار کنند، قطعاً با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد.

سرهنگ اسماعیلی گفت: از مردم توقع داریم در نگهداری وسایل نقلیه خود بیش از پیش دقت لازم را داشته و سعی کنند از پارکینگ های سطح شهر و پارکینگ منزل استفاده و وسایل نقلیه خود را به لوازم ایمنی و تجهیزات بازدارنده مجهز کنند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.