پاسخگویی به بیش از ۲۴۴ هزار پیام مردمی در سامانه ۱۳۷/ کدام مناطق و سازمان‌های شهری بیشترین رتبه را کسب کردند؟

از مجموع بیش از یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار پیامی که تاکنون توسط سامانه ارتباطات مردمی۱۳۷ شهرداری قم در شش سال گذشته پاسخ داده‌شده است، سال ۹۹ بیشترین تعداد پیام را با ۲۴۴ هزار و ۷۰۲ به خود اختصاص داده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پاسخگویی به بیش از ۲۴۴ هزار پیام مردمی در سامانه ۱۳۷/ کدام مناطق و سازمان‌های شهری بیشترین رتبه را کسب کردند؟
شناسه : 36077 | انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، از مجموع بیش از یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار پیامی که توسط سامانه ارتباطات مردمی۱۳۷ شهرداری قم در شش سال گذشته پاسخ داده‌شده است، سال ۹۹ بیشترین تعداد پیام را با ۲۴۴ هزار و ۷۰۲ به خود اختصاص داده است.

براساس این آمار و در زمینه تعداد دفعات کسب‌شده رتبه نخست در سال گذشته به لحاظ بیشترین پاسخگویی و پیگیری مشکلات شهروندان قمی از سامانه ۱۳۷ ، سازمان پارک‌ها و فضای سبز موفق به کسب ۱۲ بار رتبه نخست شد.

سازمان تاکسیرانی هفت مرتبه، سازمان اتوبوسرانی شش مرتبه، سازمان زیباسازی چهارمرتبه و سازمان‌های ترافیک و آتش‌نشانی نیز یک مرتبه حائز رتبه نخست شدند.

در بین مناطق شهری نیز منطقه هشت ۹ بار، منطقه چهار ۵ بار، منطقه پنج نیز ۵ بار، مناطق هفت، سه و شش نیز هر کدام یک‌بار موفق به کسب رتبه نخست شدند.

تعداد دفعات کسب رتبه دوم در سال ۹۹ نیز مربوط به منطقه ۲ چهارمرتبه، منطقه ۳ نیز سه مرتبه، منطقه ۱ دومرتبه، منطقه شش ۲ مرتبه و منطقه ۴ یک مرتبه بوده است.

سازمان زیباسازی شهرداری قم نیز ۵ مرتبه و همچنین سازمان‌های اتوبوسرانی، ترافیک و پسماند نیز به ترتیب سه مرتبه حائز کسب رتبه دوم شدند.

در موضوع درصد پاسخگویی مناطق هشت‌گانه شهرداری نیز، شهرداری منطقه چهار با ۹۷.۹۵ بیشترین پاسخگویی و شهرداری منطقه هفت نیز با ۸۷.۲۳ درصد کمترین پاسخگویی را داشته است.

درصد پاسخگویی در سازمان‌های تابعه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم حکایت از این دارد که بیشترین پاسخگویی را سازمان ترافیک با ۸۷.۳۴ درصد پاسخگویی را داشته است. پس از آن نیز سازمان‌های تاکسیرانی، پایانه‌های مسافربری و اتوبوسرانی به ترتیب بیشترین پاسخگویی را کسب کردند.

 در این بخش نیز کمترین پاسخگویی را اداره کل حمل‌ونقل و ترافیک با ۶۱.۹۰ درصد پاسخ به خود اختصاص داده است.

براساس آمار مدیریت سامانه ۱۳۷ شهرداری قم، دفاتر شهرداران مناطق چهار، هشت و دو به‌صورت ۱۰۰ درصد پاسخگوی شهروندان بوده‌اند.

همچنین دفتر شهرداران منطقه ۵ با ۸۸.۲۴ ، منطقه یک ۸۶.۶۷، منطقه سه ۸۵.۷۱، منطقه شش با ۲۷.۵۰ و دفتر شهردار منطقه هفت نیز با ۱۱.۱۱ درصد، کمترین پاسخگویی را داشته‌اند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.