پاسخگویی به بیش از ۲۴۴ هزار پیام مردمی در سامانه ۱۳۷/ کدام مناطق و سازمان‌های شهری بیشترین رتبه را کسب کردند؟

از مجموع بیش از یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار پیامی که تاکنون توسط سامانه ارتباطات مردمی۱۳۷ شهرداری قم در شش سال گذشته پاسخ داده‌شده است، سال ۹۹ بیشترین تعداد پیام را با ۲۴۴ هزار و ۷۰۲ به خود اختصاص داده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پاسخگویی به بیش از ۲۴۴ هزار پیام مردمی در سامانه ۱۳۷/ کدام مناطق و سازمان‌های شهری بیشترین رتبه را کسب کردند؟
شناسه : 36077 | انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، از مجموع بیش از یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار پیامی که توسط سامانه ارتباطات مردمی۱۳۷ شهرداری قم در شش سال گذشته پاسخ داده‌شده است، سال ۹۹ بیشترین تعداد پیام را با ۲۴۴ هزار و ۷۰۲ به خود اختصاص داده است.

براساس این آمار و در زمینه تعداد دفعات کسب‌شده رتبه نخست در سال گذشته به لحاظ بیشترین پاسخگویی و پیگیری مشکلات شهروندان قمی از سامانه ۱۳۷ ، سازمان پارک‌ها و فضای سبز موفق به کسب ۱۲ بار رتبه نخست شد.

سازمان تاکسیرانی هفت مرتبه، سازمان اتوبوسرانی شش مرتبه، سازمان زیباسازی چهارمرتبه و سازمان‌های ترافیک و آتش‌نشانی نیز یک مرتبه حائز رتبه نخست شدند.

در بین مناطق شهری نیز منطقه هشت ۹ بار، منطقه چهار ۵ بار، منطقه پنج نیز ۵ بار، مناطق هفت، سه و شش نیز هر کدام یک‌بار موفق به کسب رتبه نخست شدند.

تعداد دفعات کسب رتبه دوم در سال ۹۹ نیز مربوط به منطقه ۲ چهارمرتبه، منطقه ۳ نیز سه مرتبه، منطقه ۱ دومرتبه، منطقه شش ۲ مرتبه و منطقه ۴ یک مرتبه بوده است.

سازمان زیباسازی شهرداری قم نیز ۵ مرتبه و همچنین سازمان‌های اتوبوسرانی، ترافیک و پسماند نیز به ترتیب سه مرتبه حائز کسب رتبه دوم شدند.

در موضوع درصد پاسخگویی مناطق هشت‌گانه شهرداری نیز، شهرداری منطقه چهار با ۹۷.۹۵ بیشترین پاسخگویی و شهرداری منطقه هفت نیز با ۸۷.۲۳ درصد کمترین پاسخگویی را داشته است.

درصد پاسخگویی در سازمان‌های تابعه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم حکایت از این دارد که بیشترین پاسخگویی را سازمان ترافیک با ۸۷.۳۴ درصد پاسخگویی را داشته است. پس از آن نیز سازمان‌های تاکسیرانی، پایانه‌های مسافربری و اتوبوسرانی به ترتیب بیشترین پاسخگویی را کسب کردند.

 در این بخش نیز کمترین پاسخگویی را اداره کل حمل‌ونقل و ترافیک با ۶۱.۹۰ درصد پاسخ به خود اختصاص داده است.

براساس آمار مدیریت سامانه ۱۳۷ شهرداری قم، دفاتر شهرداران مناطق چهار، هشت و دو به‌صورت ۱۰۰ درصد پاسخگوی شهروندان بوده‌اند.

همچنین دفتر شهرداران منطقه ۵ با ۸۸.۲۴ ، منطقه یک ۸۶.۶۷، منطقه سه ۸۵.۷۱، منطقه شش با ۲۷.۵۰ و دفتر شهردار منطقه هفت نیز با ۱۱.۱۱ درصد، کمترین پاسخگویی را داشته‌اند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.