۲۰۶ جان عابر پیاده را گرفت

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در حادثه برخورد خودروی سواری پژو ۲۰۶ با پیرمردی ۶۰ ساله در محور روستای جنت آباد استان قم، فرد عابر پیاده در دم فوت کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۲۰۶ جان عابر پیاده را گرفت
شناسه : 35755 | انتشار : ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مختار پناهی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: در پی اعلام گزارشی مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با عابر پیاده در محور روستای جنت آباد  استان قم، بلافاصله گشت انتظامی پلیس راه در محل حادثه حاضر شد.

وی افزود: در بررسی های اولیه کارشناسان پلیس از محل حادثه ،مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶  با پیرمردی حدودا ۶۰ ساله که به صورت پیاده در حال عبور از محل بوده، برخورد و در دم فوت کرده است.

پناهی اظهار داشت: علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه استان عدم توجه به جلو راننده سواری ۲۰۶ اعلام شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به اینکه عدم توجه به جلو بیشترین علت وقوع تصادفات رانندگی در معابر برون شهری است گفت: برای حل این موضوع رانندگان وسایل نقلیه باید در حین رانندگی حواسشان به جلو باشد و از انجام هر عملی مانند: خوردن و آشامیدن، استعمال دخانیات، استفاده از تلفن همراه و وسایل مشابه آن که باعث انحراف ذهن و اختلال در رفتار راننده وسیله نقلیه می شود، خودداری کنند.

پناهی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی رانندگان انواع وسایل نقلیه در هنگام رانندگی همواره باید با دقت و هوشیاری کامل به رانندگی پرداخته و رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرار دهند و عابران پیاده نیز بهتر است با استفاده از پل های عابر پیاده، در بستر امنیتی پایدار، از گذرگاه های اصلی عبور کنند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.