افزوده شدن سرویس جدید «نقطه‌گذاری» در سامانه ۱۳۷

افزونه جدید نقطه‌گذاری آدرس درخواست‌های شهروندی به‌منظور کاهش مدت‌زمان ثبت پیام و برنامه‌ریزی دقیق‌تر مطالبات مردمی در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم نصب شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزوده شدن سرویس جدید «نقطه‌گذاری» در سامانه ۱۳۷
شناسه : 35206 | انتشار : ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، افزونه جدید پوینت گذاری یا نقطه‌گذاری در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم راه‌اندازی شد.

این افزونه به کاربران سیستم و پاسخگویان تماس‌های مردمی این امکان را می‌دهد که آدرس محل درخواست‌های شهروندی را به طور دقیق در نقشه ثبت و مشاهده کنند و به مدیران نیز در گزارشات تحلیلی آدرس‌های دقیق مطالبات مردمی را نشان می‌دهد.

گفتنی است پیش‌ازاین در موضوعاتی مانند نظافت شهری، آب‌گرفتگی معابر، لکه‌گیری آسفالت و … شمارش پیام‌ها انجام می‌شد که با اضافه شدن این سرویس، می‌توان پیام شهروندان و میزان تقاضای آنان در هر منطقه را دقیق‌تر پیگیری کرد.

همچنین این سامانه در کنار کاهش مدت‌زمان ثبت پیام سبب برنامه‌ریزی و اثربخشی اقتصادی بسیار مؤثر در مجموعه شهرداری خواهد شد.

سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ پل ارتباطی بین مردم و مسئولان شهرداری به‌منظور اطلاع، بررسی و رفع مشکلات شهری و درخواست‌های شهروندی در حوزه‌های مختلف است.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
مالیات بر ارزش‌افزوده صرف توسعه شهر قم می‌شود
اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.