آخرین وضعیت احداث پارکینگ‌های منطقه ۳ شهر قم

مدیر منطقه سه شهرداری قم، آخرین وضعیت احداث پارکینگ‌ها در سطح منطقه را تشریح کرد و گفت: سه لکه پارکینگ در سطح منطقه در نظر گرفته‌شده که به‌صورت طبقاتی احداث می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آخرین وضعیت احداث پارکینگ‌های منطقه ۳ شهر قم
شناسه : 34802 | انتشار : ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد روحانی با اشاره به اهمیت احداث پارکینگ در سطح منطقه، اظهار داشت: مشکل عمده در سطح این منطقه، موضوع کمبود پارکینگ است که در سال‌های اخیر اقداماتی برای ایجاد پارکینگ عمومی انجام شد و ۲۷ لکه پارکینگ عمومی در منطقه ۳ قم از طریق کمیسیون ماده ۵ و شورای عالی شهرسازی و معماری تصویب‌شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم با بیان اینکه در این میان طبق نیازسنجی سه لکه مهم جانمایی شد، افزود: این لکه‌ها در «کوچه ۲۷ امام خمینی(ره)»، «کوچه ۱۳ در تقاطع کیوانفر و هفت‌تیر» و «کوچه ۲۲ در هفت‌تیر» است. تملک یکی از این لکه‌ها به مساحت ۱۷۰۰ متر که در جنب فروشگاه جانبازان در کوچه ۲۷ قرار دارد، آغازشده و قرار است به‌صورت پارکینگ طبقاتی احداث شود.

روحانی عنوان کرد: تاکنون از این محدوده بیش از ۵۰۰ متر تملک و تخریب‌شده و بقیه نیز در دست اقدام بوده و پروژه احداث این پارکینگ در سال جاری اجرایی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه لکه دیگر واقع در کوچه ۲۲ هفت‌تیر نیز شروع‌شده که ۵ قواره برای یک مالک بوده که با توافق انجام‌شده در حال انتقال عرصه به نام شهرداری است، عنوان کرد: این لکه موقعیت خیلی خوبی دارد و قرار است پارکینگ طبقاتی شود ولی متأسفانه تملک آن زمان‌بر است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم تصریح کرد: روبه‌روی دارایی نیز یک پارکینگ جانمایی و تا حدی تملک شده و در تلاشیم با توجه به نیاز منطقه، زودتر از بقیه پروژه‌ها به بهره‌برداری برسانیم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.