آخرین وضعیت احداث پارکینگ‌های منطقه ۳ شهر قم

مدیر منطقه سه شهرداری قم، آخرین وضعیت احداث پارکینگ‌ها در سطح منطقه را تشریح کرد و گفت: سه لکه پارکینگ در سطح منطقه در نظر گرفته‌شده که به‌صورت طبقاتی احداث می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آخرین وضعیت احداث پارکینگ‌های منطقه ۳ شهر قم
شناسه : 34802 | انتشار : ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد روحانی با اشاره به اهمیت احداث پارکینگ در سطح منطقه، اظهار داشت: مشکل عمده در سطح این منطقه، موضوع کمبود پارکینگ است که در سال‌های اخیر اقداماتی برای ایجاد پارکینگ عمومی انجام شد و ۲۷ لکه پارکینگ عمومی در منطقه ۳ قم از طریق کمیسیون ماده ۵ و شورای عالی شهرسازی و معماری تصویب‌شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم با بیان اینکه در این میان طبق نیازسنجی سه لکه مهم جانمایی شد، افزود: این لکه‌ها در «کوچه ۲۷ امام خمینی(ره)»، «کوچه ۱۳ در تقاطع کیوانفر و هفت‌تیر» و «کوچه ۲۲ در هفت‌تیر» است. تملک یکی از این لکه‌ها به مساحت ۱۷۰۰ متر که در جنب فروشگاه جانبازان در کوچه ۲۷ قرار دارد، آغازشده و قرار است به‌صورت پارکینگ طبقاتی احداث شود.

روحانی عنوان کرد: تاکنون از این محدوده بیش از ۵۰۰ متر تملک و تخریب‌شده و بقیه نیز در دست اقدام بوده و پروژه احداث این پارکینگ در سال جاری اجرایی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه لکه دیگر واقع در کوچه ۲۲ هفت‌تیر نیز شروع‌شده که ۵ قواره برای یک مالک بوده که با توافق انجام‌شده در حال انتقال عرصه به نام شهرداری است، عنوان کرد: این لکه موقعیت خیلی خوبی دارد و قرار است پارکینگ طبقاتی شود ولی متأسفانه تملک آن زمان‌بر است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم تصریح کرد: روبه‌روی دارایی نیز یک پارکینگ جانمایی و تا حدی تملک شده و در تلاشیم با توجه به نیاز منطقه، زودتر از بقیه پروژه‌ها به بهره‌برداری برسانیم.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.