لغو تمامی برنامه‌های نیمه‌شعبان در قم/ مسیرهای منتهی به مسجد جمکران مسدود می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم از لغو تمامی برنامه‌های نیمه‌شعبان و مسدود شدن مسیرهای منتهی به مسجد جمکران خبر داد و گفت: از تمامی هموطنان عزیز می‌خواهیم از حرکت و مراجعه به سمت استان قم خودداری کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لغو تمامی برنامه‌های نیمه‌شعبان در قم/ مسیرهای منتهی به مسجد جمکران مسدود می‌شود
شناسه : 34517 | انتشار : ۰۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، بیژن سلیمان‌پور معاون سیاسی امنیتی استانداری و رئیس شورای اطلاع رسانی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، از لغو تمامی برنامه‌های نیمه‌شعبان و مسدود شدن مسیرهای منتهی به مسجد جمکران خبر داد.

وی افزود: برابر مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا، فردا و پس فردا (یکشنبه و دوشنبه ۸ و ۹ فروردین ماه) از ورود هرگونه خودرو با پلاک غیربومی به شهر قم ممانعت به عمل می‌آید.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان قم تصریح کرد: از تمامی هموطنان عزیز می‌خواهیم از حرکت و مراجعه به سمت استان قم خودداری کنند. چرا که هیچ‌گونه برنامه‌ای به مناسبت نیمه شعبان در قم برگزار نخواهد شد.

سلیمان‌پور یادآور شد: محدودیت‌های ترافیکی داخل شهر قم نیز فردا و پس فردا برقرار خواهد شد. تمامی مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران اعم از بلوار پیامبراعظم و بلوار مرجعیت و… مسدود خواهد شد.

وی تأکید کرد: هیچ‌گونه ایستگاه صلواتی، مراسم و برنامه رسمی تجمعی به این مناسبت برگزار نخواهد شد و برنامه‌های این مناسبت به صورت مجازی و از صداوسیما پخش خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم خاطرنشان کرد: همه این تصمیمات مطابق با دستورات ستاد ملی کرونا و از بیم افزایش شیوع بیماری در کشور است. از همه هموطنان عزیز و شهروندان قم می‌خواهیم در منازل خود برنامه‌های تدارک دیده شده به این مناسبت را تماشا کنند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.