لغو تمامی برنامه‌های نیمه‌شعبان در قم/ مسیرهای منتهی به مسجد جمکران مسدود می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم از لغو تمامی برنامه‌های نیمه‌شعبان و مسدود شدن مسیرهای منتهی به مسجد جمکران خبر داد و گفت: از تمامی هموطنان عزیز می‌خواهیم از حرکت و مراجعه به سمت استان قم خودداری کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لغو تمامی برنامه‌های نیمه‌شعبان در قم/ مسیرهای منتهی به مسجد جمکران مسدود می‌شود
شناسه : 34517 | انتشار : ۰۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، بیژن سلیمان‌پور معاون سیاسی امنیتی استانداری و رئیس شورای اطلاع رسانی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، از لغو تمامی برنامه‌های نیمه‌شعبان و مسدود شدن مسیرهای منتهی به مسجد جمکران خبر داد.

وی افزود: برابر مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا، فردا و پس فردا (یکشنبه و دوشنبه ۸ و ۹ فروردین ماه) از ورود هرگونه خودرو با پلاک غیربومی به شهر قم ممانعت به عمل می‌آید.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان قم تصریح کرد: از تمامی هموطنان عزیز می‌خواهیم از حرکت و مراجعه به سمت استان قم خودداری کنند. چرا که هیچ‌گونه برنامه‌ای به مناسبت نیمه شعبان در قم برگزار نخواهد شد.

سلیمان‌پور یادآور شد: محدودیت‌های ترافیکی داخل شهر قم نیز فردا و پس فردا برقرار خواهد شد. تمامی مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران اعم از بلوار پیامبراعظم و بلوار مرجعیت و… مسدود خواهد شد.

وی تأکید کرد: هیچ‌گونه ایستگاه صلواتی، مراسم و برنامه رسمی تجمعی به این مناسبت برگزار نخواهد شد و برنامه‌های این مناسبت به صورت مجازی و از صداوسیما پخش خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم خاطرنشان کرد: همه این تصمیمات مطابق با دستورات ستاد ملی کرونا و از بیم افزایش شیوع بیماری در کشور است. از همه هموطنان عزیز و شهروندان قم می‌خواهیم در منازل خود برنامه‌های تدارک دیده شده به این مناسبت را تماشا کنند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.