هشدار پلیس قم به هنجارشکنان چهارشنبه سوری

فرمانده انتظامی شهرستان قم با بیان اینکه مخالف ابراز هیجان نیستیم اما روش آن باید صحیح باشد، گفت: پلیس با آن دسته از افرادی که در چهارشنبه آخر سال قصد آسیب رساندن به جان و مال شهروندان را دارند و محیط شهر را ناایمن می‌کنند، به شدت برخورد خواهد کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
هشدار پلیس قم به هنجارشکنان چهارشنبه سوری
شناسه : 33998 | انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مرادحسین جعفریان اظهار کرد: تأمین امنیت مردم مهمترین وظیفه ناجاست، بنابراین پلیس با آن دسته از افرادی که در چهارشنبه آخر سال قصد آسیب رساندن به جان و مال شهروندان را دارند و محیط شهر را نا ایمن می کنند، به شدت برخورد می کند.

وی بیان کرد: مخالف ابراز هیجان نیستیم اما روش آن باید صحیح باشد، جوانان می‌توانند در ایام چهارشنبه آخر سال به ابراز هیجان و شادی بپردازند اما این مسئله نباید منجر به بی نظمی و بروز رفتارهای ناهنجار شود.

جعفریان ادامه داد: خودروی افرادی که در چهارشنبه آخر سال اقدام به اخلال در نظم عمومی می‌کنند به دستور مقام قضایی تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف و با آنان برابر قانون برخورد می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: پلیس در کنار حضور فیزیکی تمام وقت، به صورت نامحسوس نیز مراقب امنیت مردم در این ایام خواهد بود و با هرگونه ناهنجاری و بی نظمی برخورد خواهد کرد.

وی ابراز کرد: پلیس برای تامین امنیت مردم از همه ابزارهای قانونی خود استفاده می کند اما درعین حال، بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای و فرهنگسازی را در اولویت کاری خود دارد و به همین دلیل میزان حوادث چهارشنبه آخر سال در قم به دلیل اقدام های پیشگیرانه ناجا و سایر ارگان های امدادی همچون آتش نشانی و اورژانس طی سال های اخیر با کاهش چشمگیری مواجه بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قم اعلام کرد: خانواده ها نباید اجازه دهند فرزندانشان با بروز رفتارهای ناشایست و هنجارشکنانه، ایام خوش نوروز را در کام خود و دیگران به روزهایی تلخ تبدیل کنند.

جعفریان گفت: مردم می توانند از طریق شماره ۱۱۰ به صورت شبانه روزی هرگونه ناهنجاری و رفتار خطرآفرین را به منظور رسیدگی سریع به پلیس گزارش کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم از شهروندان خواست، با توجه به افزایش احتمالی شیوع ویروس کرونا در ایام پایان سال و نوروز، برای کمک به کادر درمان از تجمع و همچنین دید و بازدیدهای نوروزی پرهیز کرده تا این ایام سپری و خانواده ها در سلامت باشند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.