آغاز تزریق واکسن کرونا به جانبازان قم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم از آغاز مرحله نخست تزریق واکسن کرونا به جانبازان و خانواده شهدا در قم خبر داد و گفت: در این مرحله جانبازان پر خطر مانند جانبازان شیمیایی، نخاعی، بصیر از دو چشم، قطع دو اندام، ۷۰ درصد و والدین معظم چند شهید، واکسن دریافت می‌کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز تزریق واکسن کرونا به جانبازان قم
شناسه : 33954 | انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، حجت الاسلام حسن هنرمند  با بیان اینکه در طرح «واکسیناسیون کووید ۱۹»، ۲۸۰ دوز واکسن به جانبازان معزز و خانواده معظم شهدای استان قم تزریق می‌شود، گفت: طرح «واکسیناسیون کووید ۱۹» از روز یکشنبه ۲۴ اسفند ماه در قم آغاز شده و تا روز چهارشنبه ۲۷ اسفند در استان ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه تزریق واکسن کووید ۱۹ در دو پایگاه امام علی النقی(ع) نیروگاه و شهید نجاتی خیابان جمهوری اجرا می‌شود، افزود: ایثارگرانی که واکسن کرونا را دریافت می‌کنند باید تا پایان واکسینه شدن تمام افراد جامعه علیه این بیماری، همچنان تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه در این مرحله جانبازان پر خطر مانند جانبازان شیمیایی، نخاعی، بصیر از دو چشم، قطع دو اندام، ۷۰ درصد و والدین معظم چند شهید واکسن دریافت می‌کنند، ادامه داد: مرحله دوم این طرح برای سایر جامعه ایثارگر در سال ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم افزود: آن دسته از ایثارگرانی که امکان حضور در مراکز بهداشتی را ندارند، با هماهنگی اداره بهداشت استان تزریق واکسن برای آنها در منزل صورت خواهد گرفت.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.