پرداخت عیدی مستمری بگیران تأمین اجتماعی قمی از امروز آغاز شد+جزئیات

شهر بیست/ پرداخت عیدی مستمری بگیران استان قم از امروز اول اسفند آغاز شد و در هفتم اسفند ماه به پایان خواهد رسید. روش پرداخت نیز عکس روال پرداخت مستمری ماهیانه، از حروف آخر الفبا شروع شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پرداخت عیدی مستمری بگیران تأمین اجتماعی قمی از امروز آغاز شد+جزئیات
شناسه : 3366 | انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان قم ، روابط عمومی این اداره کل در اطلاعیه ای اعلام کرد: با وجود شرایط سخت سازمان در تأمین منابع ،پرداخت عیدی مستمری بگیران محترم از امروز  اول اسفندماه آغاز شد و در هفتم اسفند ماه به پایان خواهد رسید .

در این اطلاعیه تصریح شده: ۵٠ %  از عیدی در روز اول پرداخت شد و مابقی در روزهای آتی تا هفتم اسفند پرداخت خواهد شد و روش پرداخت نیز عکس روال پرداخت مستمری ماهیانه، از حروف آخر الفبا شروع شده است .

بر اساس این اطلاعیه مبلغ عیدی پایان سال ١٣٩٧  برای هر پرونده فعال مستمری اعم از بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی و بازماندگان (مجموع سهام) معادل ١٠,٠٠٠,٠٠٠ ریال تعیین شده که مشمول ماده ٨٩ قانون تامین اجتماعی نیست.

این اطلاعیه افزوده است: درخصوص پرونده های مستمری برقرار شده جدید و یا پرونده های مستمری که به هر علت در طول سال جاری مجدداً فعال شده اند (مشمولین بخشنامه های ٢‏‏‏‏‏/١١ مستمریها، بخشنامه ۶٧ مستمریها و …) میزان عیدی پرداختی متناسب با ماه های دریافت مستمری در سال جاری بوده و کسری ماه به صورت یک ماه کامل پرداخت می شود.

لازم به ذکر است: تاریخ برقراری مستمری های بازنشستگی و از کارافتادگی کلی که وفق بندهای ١ و ٢ ماده ٨٠ قانون تأمین اجتماعی در طول سال جاری به مستمری بازماندگان تبدیل شده اند، عیناً تاریخ برقراری اولیه آنان است.

این اطلاعیه تأکید کرده است: مبلغ عیدی مشمولین بند ٩١ قانون بودجه سال ٩٠ کل کشور، بند ۶۶ قانون بودجه سال ٩١ کل کشور و قانون تعیین تکلیف تامین اجتماعی اشخاصی که ده سال و کمتر حق بیمه پرداخت کرده اند به نسبت سنوات پرداخت حق بیمه آنان خواهد بود.

جزئیات:

– عیدی بازنشستگانی که مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می کنند و نام خانوادگی آنها با حروف « ح – خ – د – ذ – ر – س – ش –  ط – ظ – ع – غ – ف– ق –  ک – گ –  ل – م – ن –  و – ه – ی» آغاز می شود در اولین روز اسفند پرداخت می شود.
– عیدی بازنشستگانی که مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می کنند و نام خانوادگی آنها با حروف « ج – ز – ژ – ص – ض » شروع می شود نیز در روز دوم اسفند ماه پرداخت می شود.

– بازنشستگانی که مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می کنند و نام خانوادگی آنها با حروف « ب – پ – ت – ث – چ » شروع می شود نیز عیدی خود را در روز ۴ اسفند دریافت می کنند.

– بازنشستگانی که مستمری خود را از سایر بانک ها دریافت می کنند نیز در روز ۵ اسفند عیدی دریافت می کنند.

-بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با حرف « الف» شروع می شود و همچنین بازنشستگانی که پرونده مستمری آنها در شعب تا ٢٠٠٠ نفر قرار دارد، عیدی خود را در روز ۶ و ٧ اسفند دریافت خواهند کرد.

در پایان اطلاعیه آمده است: عیدی مستمری بگیران به صورت متمرکز پرداخت می شود.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.