شهربازی بوستان غدیر افتتاح می‌شود/ کاشت رایگان درخت در مجتمع‌های مسکونی

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در تشریح برنامه‌های هفته درختکاری شهرداری قم، از افتتاح شهربازی بزرگ بوستان غدیر خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شهربازی بوستان غدیر افتتاح می‌شود/ کاشت رایگان درخت در مجتمع‌های مسکونی
شناسه : 33495 | انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به برنامه‌های شهرداری قم در هفته درختکاری، اظهار داشت:شهربازی بزرگ بوستان غدیر که یک شهربازی مدرن و بی‌نظیر است در هفته درختکاری در روز بیستم اسفند افتتاح خواهد شد، همچنین عملیات اجرایی و آغاز کلنگ زنی شهربازی نوستالژی شهر قم شهربازی شاهد واقع در بوستان فدک ان‌شاالله در ایام درختکاری عملیات اجرایی‌اش آغاز می‌شود و در شش‌ماهه اول سال ۱۴۰۰آماده خدمت به مردم است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم افزود: ما در سال ۹۸ و  ۹۹ برای بار دوم است که پویش درخت دوستی بنشانیم، را انجام می‌دهیم، این کار به پیشنهاد و تدوین شهرداری قم، به عنوان پویش ملی انتخاب‌شده است و از طرف معاون وزیر کشور به کلیه شهرداری‌های سراسر کشور ابلاغ‌شده است.

جوادیان تصریح کرد: برنامه‌های بسیار متنوعی در هفته درختکاری که از روز پنج‌شنبه ۱۴ اسفند مصادف با روز احسان و نیکوکاری شروع می‌شود و در روز جمعه ۲۲ اسفندماه روز شهید به پایان می‌رسد که در این نه روز برنامه‌های بسیار متنوعی داریم.

وی بیان کرد: افتتاحیه شهربازی بزرگ بوستان غدیر و شهربازی مدرن، آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی شهربازی بوستان فدک، عملیات اجرایی پروژه مفرح زیپ لاین و پل معلق شهر قم واقع در بوستان کوثر که در سال آینده به مردم تقدیم می‌شود ازجمله این برنامه‌هاست.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: افتتاح بوستان‌های شهری در مناطق هشت‌گانه که شاخص‌ترین آن بوستان حنانه در منطقه ۲ کنار پل در خیابان توحید به مساحت ۴۲ هزار مترمربع است ازجمله این طرح‌هاست، همچنین در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ شهربازی میدان ۷۲ تن را افتتاح می‌کنیم.

جوادیان با اشاره به اجرای پیست دوچرخه سواری استاندارد در بوستان حنانه، افزود: ما در شهر قم، پیست استاندارد بین‌المللی دوچرخه‌سواری نداشتیم ولی با کار مشترکی که با هیئت دوچرخه‌سواری شد دو پیست دوچرخه‌سواری در بوستان نرگس و بوستان حنانه فعال است.

وی اظهار داشت: طرح‌های جذابی در قم داریم، ازجمله طرح کاشانه که شهروندان عزیز عبارت کاشانه را به ۳۰۰۰۱۳۹۷ پیامک می‌کنند و ما خودمان به مجتمع‌های مسکونی مراجعه می‌کنیم و برایشان درخت به‌صورت رایگان می‌کاریم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: امسال توزیع نهال مردمی در مجتمع و داخل بوستان‌ها ممکن نیست و شهروندان عزیز با ارسال عدد ۲۰ که نمایان گر سرانه فضای سبز است به این سامانه فرم تکمیل کرده و درخت مورد نظرشان را درب منزل به‌صورت رایگان تحویل می‌گیرند، به هر کد پستی دو رأس درخت رایگان که عمدتاً میوه است، تحویل داده می‌شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.