شهربازی بوستان غدیر افتتاح می‌شود/ کاشت رایگان درخت در مجتمع‌های مسکونی

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در تشریح برنامه‌های هفته درختکاری شهرداری قم، از افتتاح شهربازی بزرگ بوستان غدیر خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شهربازی بوستان غدیر افتتاح می‌شود/ کاشت رایگان درخت در مجتمع‌های مسکونی
شناسه : 33495 | انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به برنامه‌های شهرداری قم در هفته درختکاری، اظهار داشت:شهربازی بزرگ بوستان غدیر که یک شهربازی مدرن و بی‌نظیر است در هفته درختکاری در روز بیستم اسفند افتتاح خواهد شد، همچنین عملیات اجرایی و آغاز کلنگ زنی شهربازی نوستالژی شهر قم شهربازی شاهد واقع در بوستان فدک ان‌شاالله در ایام درختکاری عملیات اجرایی‌اش آغاز می‌شود و در شش‌ماهه اول سال ۱۴۰۰آماده خدمت به مردم است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم افزود: ما در سال ۹۸ و  ۹۹ برای بار دوم است که پویش درخت دوستی بنشانیم، را انجام می‌دهیم، این کار به پیشنهاد و تدوین شهرداری قم، به عنوان پویش ملی انتخاب‌شده است و از طرف معاون وزیر کشور به کلیه شهرداری‌های سراسر کشور ابلاغ‌شده است.

جوادیان تصریح کرد: برنامه‌های بسیار متنوعی در هفته درختکاری که از روز پنج‌شنبه ۱۴ اسفند مصادف با روز احسان و نیکوکاری شروع می‌شود و در روز جمعه ۲۲ اسفندماه روز شهید به پایان می‌رسد که در این نه روز برنامه‌های بسیار متنوعی داریم.

وی بیان کرد: افتتاحیه شهربازی بزرگ بوستان غدیر و شهربازی مدرن، آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی شهربازی بوستان فدک، عملیات اجرایی پروژه مفرح زیپ لاین و پل معلق شهر قم واقع در بوستان کوثر که در سال آینده به مردم تقدیم می‌شود ازجمله این برنامه‌هاست.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: افتتاح بوستان‌های شهری در مناطق هشت‌گانه که شاخص‌ترین آن بوستان حنانه در منطقه ۲ کنار پل در خیابان توحید به مساحت ۴۲ هزار مترمربع است ازجمله این طرح‌هاست، همچنین در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ شهربازی میدان ۷۲ تن را افتتاح می‌کنیم.

جوادیان با اشاره به اجرای پیست دوچرخه سواری استاندارد در بوستان حنانه، افزود: ما در شهر قم، پیست استاندارد بین‌المللی دوچرخه‌سواری نداشتیم ولی با کار مشترکی که با هیئت دوچرخه‌سواری شد دو پیست دوچرخه‌سواری در بوستان نرگس و بوستان حنانه فعال است.

وی اظهار داشت: طرح‌های جذابی در قم داریم، ازجمله طرح کاشانه که شهروندان عزیز عبارت کاشانه را به ۳۰۰۰۱۳۹۷ پیامک می‌کنند و ما خودمان به مجتمع‌های مسکونی مراجعه می‌کنیم و برایشان درخت به‌صورت رایگان می‌کاریم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: امسال توزیع نهال مردمی در مجتمع و داخل بوستان‌ها ممکن نیست و شهروندان عزیز با ارسال عدد ۲۰ که نمایان گر سرانه فضای سبز است به این سامانه فرم تکمیل کرده و درخت مورد نظرشان را درب منزل به‌صورت رایگان تحویل می‌گیرند، به هر کد پستی دو رأس درخت رایگان که عمدتاً میوه است، تحویل داده می‌شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.