تمامی دستفروشان شهر قم ساماندهی شده‌اند/ انتقاد از عدم پرداخت بهای خدمات در شهرک صنوف

شهر بیست/ معاون خدمات شهری شهرداری قم با انتقاد از عدم پرداخت بهای خدمات توسط برخی صنوف در این شهرک گفت: امروز شاهد فروش زمین و یا اجاره زمین‌ها با نرخ بالا در این شهرک هستیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تمامی دستفروشان شهر قم ساماندهی شده‌اند/ انتقاد از عدم پرداخت بهای خدمات در شهرک صنوف
شناسه : 32170 | انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید امیر سامع در یک‌صد و هشتادمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات این شورا برگزار شد، مسائل پیرامون شهرک صنوف را مطرح کرد و اظهار داشت: این شهرک حاصل تلاش تعدادی از افراد بوده که درآن زمان شرایط مطلوبی نداشته و زمین‌های آن رهاشده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم، افزایش قیمت بهای خدمات را در شهرک صفوف لازم دانست و افزود: امروز شاهد فروش زمین و یا اجاره زمین‌ها با نرخ بالا در این شهرک هستیم، درحالی‌که این افراد هیچ هزینه‌ای بابت خدمات رونق این شهرک پرداخت نکرده‌اند.

سامع ادامه داد: هزینه ایجاد زیرساخت‌های لازم در کل شهرک هنوز حساب‌نشده ولی هزینه‌های داخلی مانند گاز، آب، اسفالت و فاضلاب بوده و به عهده صاحبان زمین است که باید به‌صورت عادلانه از همه گرفته شود.

وی ادامه پیدا کردن خدمات شهرداری در شهرک صنوف را منوط به پرداخت تعرفه بهای خدمات دانست و تأکید کرد: نباید به کسانی که از روز اول تأسیس و راه‌اندازی شرک در کنار شهرداری بوده‌اند، ظلم شده و عده‌ای بدون پرداخت بهای خدمات از منافع این شهرک استفاده کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم مشکلات روز بازارها و زمین‌های اختصاص داده‌شده به آن را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: شهر قم در یک سری مسائل نسبت به دیگر شهرها وضعیت مطلوبی دارد از جمله اینکه امروز در سطح شهر دستفروش وجود ندارد و این موضوع ساماندهی شده است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.