تمامی دستفروشان شهر قم ساماندهی شده‌اند/ انتقاد از عدم پرداخت بهای خدمات در شهرک صنوف

شهر بیست/ معاون خدمات شهری شهرداری قم با انتقاد از عدم پرداخت بهای خدمات توسط برخی صنوف در این شهرک گفت: امروز شاهد فروش زمین و یا اجاره زمین‌ها با نرخ بالا در این شهرک هستیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تمامی دستفروشان شهر قم ساماندهی شده‌اند/ انتقاد از عدم پرداخت بهای خدمات در شهرک صنوف
شناسه : 32170 | انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید امیر سامع در یک‌صد و هشتادمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات این شورا برگزار شد، مسائل پیرامون شهرک صنوف را مطرح کرد و اظهار داشت: این شهرک حاصل تلاش تعدادی از افراد بوده که درآن زمان شرایط مطلوبی نداشته و زمین‌های آن رهاشده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم، افزایش قیمت بهای خدمات را در شهرک صفوف لازم دانست و افزود: امروز شاهد فروش زمین و یا اجاره زمین‌ها با نرخ بالا در این شهرک هستیم، درحالی‌که این افراد هیچ هزینه‌ای بابت خدمات رونق این شهرک پرداخت نکرده‌اند.

سامع ادامه داد: هزینه ایجاد زیرساخت‌های لازم در کل شهرک هنوز حساب‌نشده ولی هزینه‌های داخلی مانند گاز، آب، اسفالت و فاضلاب بوده و به عهده صاحبان زمین است که باید به‌صورت عادلانه از همه گرفته شود.

وی ادامه پیدا کردن خدمات شهرداری در شهرک صنوف را منوط به پرداخت تعرفه بهای خدمات دانست و تأکید کرد: نباید به کسانی که از روز اول تأسیس و راه‌اندازی شرک در کنار شهرداری بوده‌اند، ظلم شده و عده‌ای بدون پرداخت بهای خدمات از منافع این شهرک استفاده کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم مشکلات روز بازارها و زمین‌های اختصاص داده‌شده به آن را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: شهر قم در یک سری مسائل نسبت به دیگر شهرها وضعیت مطلوبی دارد از جمله اینکه امروز در سطح شهر دستفروش وجود ندارد و این موضوع ساماندهی شده است.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.