بازنگری ضوابط و آیین نامه طراحی راه‌های شهری

شهر بیست/ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از بازنگری ضوابط و آیین نامه طراحی راه‌های شهری بعد از دو دهه خبر داد و گفت: با همکاری شورای عالی ترافیک استان و کشور ضوابط و آیین نامه‌های طراحی راه‌های شهری بعد از دودهه بازنگری شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازنگری ضوابط و آیین نامه طراحی راه‌های شهری
شناسه : 30758 | انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس ذاکریان با تأکید بر لزوم اجرای علائم راهنمایی و رانندگی، اظهار داشت: یکی از عوامل تأثیرگذار در کاهش تصادفات شهری اجرا و نصب استاندارد علائم راهنمایی و رانندگی در سطح شهر است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم اجرای استاندارد خط کشی و طرح و نقش سطح معابر شهر را یکی از دغدغه‌های شهرداری دانست و افزود: در چند سال گذشته تمام خطوط و نقوش معابر بر اساس آلبوم مشخص انجام شده و این آلبوم به همه مناطق ابلاغ شده است.

ذاکریان از اصلاح تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی خبر داد و تصریح کرد: اصلاح تابلوهای علائم و تابلوهای اصلاح مسیر یکی از برنامه‌های ویژه شهرداری بوده و کل آلبوم تابلوهای شهر تا پایان سال نصب می‌شود.

وی همکاری با شورای عالی ترافیک را در تدوین ضوابط و آیین نامه‌های طراحی راه‌های شهری مورد توجه قرار داد و گفت: یکی از اتفاقات خوب بازنگری ضوابط آیین نامه طراحی راه‌های شهری بعد از دو دهه بوده که پروژه‌های جدید بر اساس آن طراحی می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: اصلاح زاویه هندسی تقاطع‌ها نیز برای کاهش خطر و افزایش ایمنی راه‌ها در حال انجام بوده و امیدواریم با اجرای خطوط و نقوش معابر، اتمام نصب تابلوها و اصلاح زاویه هندسی تقاطع‌ها شاهد افزایش فرهنگ ترافیک در شهر باشیم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.