بازنگری ضوابط و آیین نامه طراحی راه‌های شهری

شهر بیست/ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از بازنگری ضوابط و آیین نامه طراحی راه‌های شهری بعد از دو دهه خبر داد و گفت: با همکاری شورای عالی ترافیک استان و کشور ضوابط و آیین نامه‌های طراحی راه‌های شهری بعد از دودهه بازنگری شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازنگری ضوابط و آیین نامه طراحی راه‌های شهری
شناسه : 30758 | انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس ذاکریان با تأکید بر لزوم اجرای علائم راهنمایی و رانندگی، اظهار داشت: یکی از عوامل تأثیرگذار در کاهش تصادفات شهری اجرا و نصب استاندارد علائم راهنمایی و رانندگی در سطح شهر است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم اجرای استاندارد خط کشی و طرح و نقش سطح معابر شهر را یکی از دغدغه‌های شهرداری دانست و افزود: در چند سال گذشته تمام خطوط و نقوش معابر بر اساس آلبوم مشخص انجام شده و این آلبوم به همه مناطق ابلاغ شده است.

ذاکریان از اصلاح تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی خبر داد و تصریح کرد: اصلاح تابلوهای علائم و تابلوهای اصلاح مسیر یکی از برنامه‌های ویژه شهرداری بوده و کل آلبوم تابلوهای شهر تا پایان سال نصب می‌شود.

وی همکاری با شورای عالی ترافیک را در تدوین ضوابط و آیین نامه‌های طراحی راه‌های شهری مورد توجه قرار داد و گفت: یکی از اتفاقات خوب بازنگری ضوابط آیین نامه طراحی راه‌های شهری بعد از دو دهه بوده که پروژه‌های جدید بر اساس آن طراحی می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: اصلاح زاویه هندسی تقاطع‌ها نیز برای کاهش خطر و افزایش ایمنی راه‌ها در حال انجام بوده و امیدواریم با اجرای خطوط و نقوش معابر، اتمام نصب تابلوها و اصلاح زاویه هندسی تقاطع‌ها شاهد افزایش فرهنگ ترافیک در شهر باشیم.

نوشته های مشابه
تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد
شهرداری تولیدکننده قطعات بتنی می‌شود
۳۸۸۰۰ شهروند قمی در سال گذشته عوارض نوسازی پرداخت کردند
توسعه ۲۰۰ کیلومتری فیبر نوری در قم
«علیرضا قراگوزلو» چهره سال هنر انقلاب در قم شد
ضرورت فرهنگ‌سازی جداسازی زباله‌های خطرناک در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.