کار در آتش‌نشانی بزرگترین خدمت به مردم است/ لزوم تجربه‌اندوزی آتش‌نشانان جوان قم

شهر بیست/ معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: جوانان تازه ورود به آتش‌نشانی الگوهای خوبی در میان همکاران دارند، افرادی که در حدود سی سال کار جز نفرات اول در عرصه تلاش و فداکاری و حضور در صحنه حوادث هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کار در آتش‌نشانی بزرگترین خدمت به مردم است/ لزوم تجربه‌اندوزی آتش‌نشانان جوان قم
شناسه : 28298 | انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید امیر سامع در مراسم پایان‌دوره عملیاتی‌نیروهای تازه وارد سازمان‌آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری‌قم با اشاره به سختی‌های کار در آتش نشانی، اظهار داشت: این وظیفه سنگینی است که باید هوشمندان انتخاب شده و در مسیر آن استقامت به خرج دهید.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه حضور در آتش‌نشانی از جمله وظایف انسان‌های ویژه و خاص بوده و حتماً خداوند نظر خاصی به شما داشته که این سعادت نصیب شما جوانان شده است، افزود: کار در آتش‌نشانی نیاز به اندیشه بزرگ، ایمان قوی، دانش، تخصص و جسمی ورزیده دارد و باید با بهره‌مندی از این عناصر در کارتان موفق شوید.

سامع افزود: جوانان تازه ورود به آتش‌نشانی الگوهای خوبی در میان همکاران دارند، افرادی که در حدود سی سال کار جز نفرات اول در عرصه تلاش و فداکاری و حضور در صحنه حوادث هستند.

وی با تاکید بر اینکه این نیروها همواره در بدترین شرایط خود را به صحنه حادثه رسانده‌اند و با جان‌فشانی به نجات جان مردم پرداخته‌اند، ابراز کرد: این عزیزان با اندیشه درست و با علم، تخصص و استفاده درست از ابزار خدمات ویژه‌ای را به شهروندان ارائه داده‌اند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم عنوان کرد: ورود به آتش‌نشانی نیازمند نگاه ویژه‌ای به خدمت به مردم است، فضای مناسبی در آتش‌نشانی فراهم شده است تا بتوان در جهت خدمت رسانی گام برداشت و امیدواریم بتوانیم در سازمانی قوی‌تر و توانمند به فعالیت بپردازیم و در کنار شورای اسلامی شهر و استان و شهرداری و در مجموعه استان به ایفای نقش بپردازیم.

سامع افزود: در هفته پدافند غیر عامل هستیم که موضوع بسیار مهمی است و اقدامات خوبی انجام شده و با توجه به شرایطی که کشور دارد دشمن به این مرز و بوم چشم دوخته تا نظام نتواند به اهداف خود برسد و باید در این شرایط بیش از گذشته هوشمندانه حرکت کنیم.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.