جمع‌آوری موتورسیکلت‌ها در هسته مرکزی شهر

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از جمع‌آوری موتورسیکلت‌های خارج از پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر خبر داد و گفت: این طرح با هماهنگی قوه قضائیه، پلیس راهور و نیروی انتظامی اجرایی می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جمع‌آوری موتورسیکلت‌ها در هسته مرکزی شهر
شناسه : 27605 | انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک با توجه حجم تردد موتورسیکلت در شهر قم و نیاز ساماندهی موتورسیکلت‌ها، اظهار کرد: یکی از مشکلات هسته مرکزی شهر، پارک موتورسیکلت‌ها در پیاده‌روها و در خیابان‌های منتهی به حرم است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم مطالبه مردمی برای ساماندهی پیاده‌روها و جلوگیری از تردد موتورسیکلت‌ها را یکی از دغدغه‌های شهرداری دانست و افزود: با توجه به اجرای پیاده راه‌های اطراف حرم و آرام‌سازی خیابان ارم و خیابان انقلاب ساخت پارکینگ موتورسیکلت در دستور کار قرارگرفته است.

نیک از آغاز طرح جمع‌آوری موتورسیکلت‌ها خبر داد و تصریح کرد: ۱۱ نقطه در اطراف حرم برای پارک موتورسیکلت‌ها در نظر گرفته‌شده و در صورت پارک خارج از این مکان‌ها موتورسیکلت‌ها جمع‌آوری می‌شود.

وی، اجرای طرح جمع‌آوری موتورسیکلت‌های پارک شده در خیابان و پیاده‌روها را تشریح و تأکید کرد: این طرح با هماهنگی قوه قضائیه، پلیس راهور و نیروی انتظامی اجرایی شده و موتورسیکلت‌ها به پارکینگ منتقل می‌شوند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: موتورسوارهای جمع‌آوری‌شده به پارک‌سوار جنوبی منتقل‌شده و شهروندان با پرداخت جریمه مقرر می‌توانند وسیله نقلیه خود را تحویل گرفته و در صورت تکرار پارک در خارج از محدودهای مشخص‌شده موتورسیکلت به پارکینگ‌های خارج از شهر منتقل می‌شود.

نیک یادآور شد: این طرح برای سهولت رفت‌وآمد عابران پیاده اجرایی شده و از سرقت موتورسیکلت‌ها جلوگیری کرده و سیما و منظر هسته مرکزی شهر را بهبود می‌بخشد.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
توسعه هوشمندسازی ترافیکی در پردیسان
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.