نماینده ۱۷ساله قمی در راه بازی‌های جهانی بازی‌های الکترونیکی

شهر بیست/ مسابقات جهانی بازی‌های الکترونیک در آذر ماه برگزار می‌شود که مرتضی محمدی نماینده ۱۷ساله قمی به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها حضور دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نماینده ۱۷ساله قمی در راه بازی‌های جهانی بازی‌های الکترونیکی
شناسه : 27438 | انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایسنای قم، سید محمود رضوی عنوان کرد: مسابقات جهانی بازی های الکترونیک در آذر ماه برگزار می‌شود که مرتضی محمدی نماینده ۱۷ساله قمی به عنوان نماینده ایران در این رقابت ها حضور دارد.

سرپرست کمیته بازی‌های الکترونیک قم در رابطه با برنامه‌هایی که برای ادامه پیروزی‌های این نماینده قم در مسابقات جهانی در نظر گرفته شده است، بیان کرد: برای آمادگی بیشتر تمرینات، حرفه ای مشاوره و بحث های روانشناسی رو درنظر گرفته شده است و چون این نماینده جوان در سن پایین هستند قطعا پیشرفت بالایی در انتظارشان هست.

وی با اشاره بر اینکه با همه بازیکنان حرفه ای قرار داد سه ساله بسته شده و همچنین بازیکن های مطرح نیز از حقوق ماهانه برخوردارهستند، خاطر نشان کرد: از مسابقات استعدادیابی که به صورت متناوب برگزار می‌شود تیمی تشکیل شده که از بازیکن های مطرح و حرفه ای سایر شهر ها برای رقابت با این افراد نیز دعوت می‌شود و همچنین تمام مسابقات برگزار شده در کشور نیز اعزام می‌شوند.

وی با اشاره بر اینکه بزرگترین باشگاه بازی‌های الکترونیکی خاور میانه در قم قرار دارد، عنوان کرد: برای معرفی بیشتر این رشته المپیکی به خانواده های چندین برنامه رادیویی داشته ایم و از سال گذشته نیز لیگ رسمی داخلی راه اندازی شد که با پخش تلویزیونی سیمای نور نیز همراه است.

وی در خصوص راه اندازی بخش بانوان این رشته در قم تصریح کرد: متاسفانه در سطح استان باشگاهی برای بانوان وجود ندارد و برای تاسیس این اولین باشگاه بانوان با مشکلاتی نظیر اخذ مجوز های متعدد روبه رو هستیم و با تعلق چند سانس به بانوان مشکلی حل نمی‌شود و سال گذشته نیز تصمیم به راه اندازی باشگاه مخصوص بانوان گرفتیم؛ اما در حال حاظر به دلایل اقتصادی نظیر افزایش قیمت دلار و هزینه ی بالای تجهیزات مورد نیاز، این امر امکان پذیر نیست.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
توسعه هوشمندسازی ترافیکی در پردیسان
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.