کشف و ضبط یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق در قم

شهر بیست/ مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از کشف و ضبط یک دستگاه موتورسیکلت هوندا CB 1300 به دلیل قاچاق خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کشف و ضبط یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق در قم
شناسه : 27394 | انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم، مهدی ریاضی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: مأمورین ناجا در حین گشت زنی در سطح شهر، با یک دستگاه موتور سیکلت سنگین ۱۳۰۰ سی سی به ظن قاچاق مواجه شدند و بلافاصله نسبت به توقیف آن اقدام کردند. 

وی افزود: پس از بررسی مشخص شد موتور سیکلت مذکور فاقد مدارک و اوراق شناسایی است، بنابراین با تشکیل پرونده، جهت رسیدگی به این اداره کل منتقل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم افزود: علی کیخا «رئیس شعبه دوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی» با توجه به گزارش مرجع کاشف، اظهارات و اقرارهای صریح متهم مبنی بر مالکیت کالای کشف شده و عجز از ارائه مدارک گمرکی، نامبرده را علاوه بر ضبط موتور سیکلت قاچاق کشف شده به نفع دولت، به پرداخت مبلغ ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

*محکومیت فرجام کار قاچاقچیان کالا در قم 

ریاضی همچنین به محکومیت پرونده ای دیگر اشاره کرد و گفت: مأمورین پلیس امنیت اقتصادی استان قم در حین کنترل خودروهای عبوری مستقر در محورهای مواصلاتی اراک – قم به یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس به اصطلاح شوتی مظنون شدند و خودرو را توقیف کردند که در بازرسی از خودرو، ۲۵ کارتن لامپ LED به ارزش ۵۰۳,۰۷۳,۰۲۵ ریال کشف شد و پرونده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم واصل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم افزود: با تشکیل پرونده، شعبه چهارم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم با توجه به اظهارات و اقرارهای صریح متهم مبنی بر مالکیت کالاهای کشف شده و ناتوانی در ارائه مدارک گمرکی، متهمان را علاوه بر ضبط کالاهای قاچاق کشف شده، با احتساب جزای نقدی بدل از ضبط خودرو حامل، جمعاً به پرداخت مبلغ ۱ میلیارد و ۷۳ میلیون و ۷۳ هزار و ۲۵ ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

نوشته های مشابه
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.