برگزاری آزمون استخدامی شرکت کار و تأمین در قم

شهر بیست/ ثبت‌نام آزمون تأمین نیروی انسانی شرکت کار و تأمین (متعلق به سازمان تامین اجتماعی) از پنج شنبه ۳ مهرماه در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir آغاز شده است و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری آزمون استخدامی شرکت کار و تأمین در قم
شناسه : 27046 | انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایسنای قم، علی حسینی معاون جهاد دانشگاهی استان قم گفت: شرکت کار و تأمین متعلق به سازمان تأمین اجتماعی در نظر دارد به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در مجموعه‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی و ادارات کل بیمه‌ای در سراسر کشور، به صورت قرارداد موقت شرکتی نیرو جذب کند.

وی افزود: این آزمون جهت جذب و به کارگیری ۱۴۲۲ نفر برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی توسط جهاد دانشگاهی در کشور برگزار می‌شود که ۳ نفر از این تعداد به عنوان کمک پرستار (بهدار) در استان قم مشغول به کار خواهند شد.

وی ادامه داد: آزمون جذب و به کارگیری ۱۴۲۲ نفر برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی در گروه های شغلی بهیار، کمک پرستار(بهدار)،متصدی خدمات اداری(ماشین نویس، بایگان و …)، منشی پزشکی، متصدی خدمات داروئی(دارویار)، انباردار، متصدی خدمات عمومی(نگهبان) و متصدی خدمات عمومی (راننده آمبولانس) برگزار می شود.

حسینی خاطرنشان کرد: کارت شــرکت در آزمون، از تاریخ ۲۹ مهرماه ۱۳۹۹ برای مشــاهده و چاپ بر روی ســایت مرکز آزمون جهاد دانشـــگـاهی قرار خواهـد گرفـت و آزمون نیز روز جمعـه ۲ آبـان‌مـاه ۱۳۹۹ در تمام مراکز اسـتان ها برگزار می شود؛ همچنین دارندگان مدارک کمک پرستاری و تکنسین داروخانه جهاد دانشگاهی به شرط احراز شرایط می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.