برگزاری آزمون استخدامی شرکت کار و تأمین در قم

شهر بیست/ ثبت‌نام آزمون تأمین نیروی انسانی شرکت کار و تأمین (متعلق به سازمان تامین اجتماعی) از پنج شنبه ۳ مهرماه در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir آغاز شده است و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری آزمون استخدامی شرکت کار و تأمین در قم
شناسه : 27046 | انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایسنای قم، علی حسینی معاون جهاد دانشگاهی استان قم گفت: شرکت کار و تأمین متعلق به سازمان تأمین اجتماعی در نظر دارد به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در مجموعه‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی و ادارات کل بیمه‌ای در سراسر کشور، به صورت قرارداد موقت شرکتی نیرو جذب کند.

وی افزود: این آزمون جهت جذب و به کارگیری ۱۴۲۲ نفر برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی توسط جهاد دانشگاهی در کشور برگزار می‌شود که ۳ نفر از این تعداد به عنوان کمک پرستار (بهدار) در استان قم مشغول به کار خواهند شد.

وی ادامه داد: آزمون جذب و به کارگیری ۱۴۲۲ نفر برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی در گروه های شغلی بهیار، کمک پرستار(بهدار)،متصدی خدمات اداری(ماشین نویس، بایگان و …)، منشی پزشکی، متصدی خدمات داروئی(دارویار)، انباردار، متصدی خدمات عمومی(نگهبان) و متصدی خدمات عمومی (راننده آمبولانس) برگزار می شود.

حسینی خاطرنشان کرد: کارت شــرکت در آزمون، از تاریخ ۲۹ مهرماه ۱۳۹۹ برای مشــاهده و چاپ بر روی ســایت مرکز آزمون جهاد دانشـــگـاهی قرار خواهـد گرفـت و آزمون نیز روز جمعـه ۲ آبـان‌مـاه ۱۳۹۹ در تمام مراکز اسـتان ها برگزار می شود؛ همچنین دارندگان مدارک کمک پرستاری و تکنسین داروخانه جهاد دانشگاهی به شرط احراز شرایط می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.