بخشی از احداث خیابان ظهور در جمکران خارج از محدوده شهری است/ تملکات طرح در حال انجام است

شهر بیست/ شهردار منطقه پنج قم گفت: خیابان ظهور در پیرامون مسجد جمکران ۱۴۰۰ متر طول دارد و از رینگ اول تا خروجی در شهرک قدس، شامل داخل محدوده و خارج از محدوده شهری می‌شود که تملکات بخش محدوده‌ای از آن در حال انجام است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بخشی از احداث خیابان ظهور در جمکران خارج از محدوده شهری است/ تملکات طرح در حال انجام است
شناسه : 26521 | انتشار : ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به آخرین وضعیت خیابان ظهور و وضعیت آسفالت این خیابان، اظهار کرد: این خیابان ۱۴۰۰ متر طول دارد و از رینگ اول تا خروجی در شهرک قدس شامل داخل محدوده و خارج از محدوده است و راه دسترسی آن زیبنده نیست، به همین دلیل دو سال پیگیر ساماندهی و ایجاد خیابان بوده‌ایم تا مسیری مناسب در اختیار شهروندان و زائران قرار بگیرد.

شهردار منطقه پنج قم خاطرنشان کرد: به‌غیراز زمان برگزاری مراسم‌های ویژه مذهبی، باید موقعیتی در روند اجرای پروژه‌ها ایجاد شود تا مردمی که در محله جمکران زندگی می‌کنند، آسایش داشته و ایمن در معابر تردد کنند.

اقبالیان با بیان اینکه مصوبات طرح داخل محدوده گرفته‌شده اما طرح خارج از محدوده مسیری طولانی سپری کرده تا به تصویب برسد و ابلاغ شود، یادآور شد: در این خصوص اطلاع‌رسانی شده و تملکات در حاشیه خیابان آغازشده تا بتوانیم عرض خیابان را آزادسازی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه ایجاد خیابان مناسب برای دسترسی اهالی جمکران در اولین اولویت کاری قرار دارد تا وضعیت ترددها، ایمنی و جمع‌آوری آب‌های سطحی و خروجی و ورودی به جمکران ساماندهی شود، ابراز کرد: در این سال‌ها تلاش شده که مردم راه دسترسی بهتری داشته باشند و شرکت‌های خدماتی نیز بهترین نقطه را برای خدمت‌رسانی در اختیار بگیرند.

شهردار منطقه پنج قم ابراز کرد: در جهت تملکات، برخی از توافقات انجام‌شده و در تلاشیم در بدنه یا خارج از محدوده، کاربری‌هایی به مالکان بدهیم تا در بازگشایی خیابان، برای آن‌ها سودآوری داشته باشد و ملکشان ارزشمند شود و انگیزه لازم را در جهت بازگشایی خیابان به دست بیاورند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.