۱۵ پروژه نورپردازی در سال ۹۹ در شهر قم اجرا می‌شود

شهر بیست/ سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم از پیش‌بینی ۱۵ طرح ویژه نورپردازی در سطح شهر قم خبر داد، گفت: تاکنون ۷۴ پروژه نورپردازی در سه سال گذشته در سطح شهر عملیاتی شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۱۵ پروژه نورپردازی در سال ۹۹ در شهر قم اجرا می‌شود
شناسه : 26518 | انتشار : ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمد موسوی‌منش با اشاره به اهمیت اقدامات زیباسازی در ایجاد نشاط اجتماعی، اظهار داشت: در طول سه سال نورپردازی بناهای میراث فرهنگی قم اجرا شد که اجرای نورپردازی پامنار، گنبد سبز و مسجد جامع در سازمان تعریف‌شده و به کمک میراث فرهنگی آثار گران‌بهای میراث فرهنگی را نورپردازی می‌کنیم.

وی ادامه داد: پروژه های نورپردازی بر اساس شاخصه ایمنی و مختصات شهری انجام می‌شود که ۷۴ پروژه در سه سال گذشته در سطح شهر عملیاتی شده است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم با بیان اینکه در پروژه‌های سطح شهر از سه طیف رنگی برای نورپردازی استفاده ‌شده است، گفت: ورودی‌های شهر، بلوار شهید سلیمانی و بلوار حضرت ولی‌عصر(عج) از اولویت‌های مهم نورپردازی است.

موسوی منش ابراز کرد: امسال نیز ۱۵ پروژه در دستور کار داریم و به‌ویژه در مورد نورپردازی اشجار تلاش شده پراکندگی در سطح شهر مدنظر باشد.

وی یکی از اهداف مهم سازمان زیباسازی در سطح شهر را گرافیک شهری و اجرای نقش برجسته‌ها دانست و گفت: نقش برجسته‌ها در دیواره زیرگذر از جمله طرح‌های دشوار است که در سطح کشور به‌صورت تکنیکی انجام می‌شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.