مشارکت بخش خصوصی برای ایجاد یک شهربازی شاخص در میدان ۷۲ تن

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه طرحی تهیه شده تا یک شهربازی شاخص و به‌روز در میدان ۷۲ تن ایجاد شود، گفت: شهروندان قمی یک سابقه نوستالژی از این شهربازی دارند، شهربازی میدان ۷۲ تن می‌تواند حجم بالایی از زائرین و مسافرین را جذب کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مشارکت بخش خصوصی برای ایجاد یک شهربازی شاخص در میدان ۷۲ تن
شناسه : 26426 | انتشار : ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به طرحی که برای ایجاد شهربازی در میدان ۷۲ تن آماده شده، اظهار داشت: بیشتر تمرکز ما در تهیه طرح، این بوده که دستگاه‌های بازی جدید و به‌روز در این شهربازی استفاده شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با توجه به شکل‌گیری شهربازی بوستان علوی، ادامه داد: در آن مجموعه فضا کوچک بود و امکان توسعه نداشتیم اما در شهربازی میدان ۷۲ تن یک فضای پنج هکتاری داریم که باید بهینه مورد استفاده قرار بگیرد.

جوادیان افزود: این شهربازی در یک نقطه بسیار استراتژیک و راه مواصلاتی ۱۷ استان کشور قرار گرفته و سالیانه ۳۰ میلیون خودرو از اینجا عبور می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان قمی یک سابقه نوستالژی از این شهربازی دارند، خاطرنشان کرد: شهربازی میدان ۷۲ تن می‌تواند حجم بالایی از زائرین و مسافرین را جذب کند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم افزود: رویکرد ما در این طرح این است که دستگاه‌ها پیشرفته و هیجان آمیز باشد و به دستگاه‌هایی که در شهربازی‌های معمولی وجود دارد، اکتفا نشود.

جوادیان با اشاره به اهمیت مسائل حقوقی در مشارکت با بخش خصوصی برای شکل دهی به یک شهربازی، گفت: در این شهربازی یک سوله هزار و ۲۰۰ متری برای بازی‌های فضای بسته دیده شده و بقیه دستگاه‌ها در محوطه آزاد قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به پیش بینی یک پارک کوچک آبی در این پروژه، اضافه کرد: ۲۵ هزار متر مربع محوطه سازی، ۱۸ هزار متر مربع فضای سبز و ۹ هزار متر شبکه دسترسی از جمله اقداماتی است که سرمایه گذار باید انجام دهد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بیان داشت: پیش‌بینی‌ها می‌گوید این شهربازی ۹ ماه در سال مورد استفاده خواهد بود و ۳۴۰ هزار نفر برای دوره ۹ ماهه از آن استفاده می‌کنند.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.