مرحله اول استعدادیابی پرورش اندام قم مجازی برگزار می‌شود

شهر بیست/ رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام قم با بیان اینکه مرحله اول استعدادیابی پرورش اندام قم مجازی برگزار می‌شود، گفت: استعدادیابی رشته پرورش اندام این استان به سبکی جدید و متناسب با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌ها بهداشتی در ۲ مرحله به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مرحله اول استعدادیابی پرورش اندام قم مجازی برگزار می‌شود
شناسه : 26420 | انتشار : ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، سعید آمده افزود: با توجه به لغو مسابقات پرورش اندام فصل تابستان و عدم امکان برگزاری مسابقه های استعدادیابی مشابه سال‌های گذشته، طرح جدید استعدادیابی در رشته های بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک و فیزیک بر مبنای رعایت مسائل بهداشتی طراحی شد.

وی ادامه داد: اجرای این طرح علاوه بر استعدادیابی، منجر به افزایش انگیزه و ‌ارتقای سطح کیفی و آمادگی ورزشکاران، هدف دار کردن فعالیت مربیان و ورزشکاران می شود.

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام قم افزود: مرحله اول این طرح به صورت مجازی و مرحله دوم(نهایی) به صورت زمان بندی شده،‌ به صورت محدود و تنها با حضور نفرات برابر در تاریخ ۲ ، ۳ و ۴ مهر ماه سال جاری در خانه بدنسازی استان انجام می شود.

آمده تاکید کرد: در این طرح، استعدادیابی برای رشته های بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک و فیزیک به صورت جداگانه و بدون در نظر گرفتن دسته وزنی و گروه قدی انجام می شود.

وی ادامه داد: در مرحله اول ورزشکارانی که از آمادگی و استعداد بدنی خوبی در هر یک از رشته های بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک و فیزیک برخوردار هستند، می بایست تا تاریخ ۲۸ شهریور، با مراجعه به آدرس http://digiform.ir/bodybuildingqom علاوه بر ثبت نام ،‌ یک فیلم کوتاه یک دقیقه ای از اجرای فیگورهای خود متناسب با شرایط اعلام شده، بارگذاری کنند.

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام قم اظهار داشت: همه فیلم های ارسالی توسط داوران بررسی و افراد انتخاب شده برای مرحله نهایی که به صورت حضوری انجام خواهد شد تا تاریخ ۳۱ شهریور معرفی می شوند.

وی ادامه داد: مرحله نهایی نیز به تفکیک هر رشته و طبق زمانبندی مشخص برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی در خانه بدنسازی استان قم انجام می شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.